کد خبر: ۱۰۷۱۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

شورای هماهنگی اصلاح طلبان فسا برای استاندار و فرماندار فسا خط و نشان کشید / اختلافات اصلاح طلبان فسا به اوج خود رسید

به دنبال برکناری شهردار اصولگرا ولی مورد حمایت اصلاح طلبان فسا شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان فسا طی یک نامه عجولانه و سراسر تهدید آمیز برای استاندار و فرماندار فسا خط و نشان کشید.

به گزارش شیرازه،به دنبال برکناری شهردار اصولگرا ولی مورد حمایت اصلاح طلبان فسا شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان فسا طی یک نامه عجولانه و سراسر تهدید آمیز برای استاندار و فرماندار فسا خط و نشان کشید.

متن نامه شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان فسا به استاندار بدین شرح است:
استاندار محترم فارس، جناب آقای مهندس افشانی

با سلام و احترام

در پی برکناری غیر قانونی  کوروش باصری شهردار محترم فسا و در شرایط خطیر کنونی ، موجی از نگرانی در میان طرفداران دولت تدبیر و امید و اصلاح طلبان شهرستان فسا ایجاد و طیف مذکور را بر آن داشت تا دغدغه های خود را در قالب این مرقومه به حضور نماینده عالی دولت در استان فارس مطرح نمایند.

جناب آقای استاندار؛

در آستانه دو انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، و در شرایطی که هجمه های فراوانی به کارنامه دولت از سوی مخالفان ساماندهی گردیده، شورای عمدتا اصولگرای شهر فسا از فرصت استفاده و با طرح موارد غیر مرتبط، شهردار پاکدست و خوشنام شهر را معزول نموده است. این عزل، مهر تاییدی بر ادعای طیف مخالف دولت تلقی گردیده و بارقه امید را در دل اصلاح طلبان به خاموشی کشانیده است.

 متاسفانه همراهی نماینده عالی دولت و فرماندار شهرستان فسا، با طیف مذکور تعجب دو چندان را موجب گردید که می طلبد در شرایط خطیر کنونی از سوی حضرتعالی تذکری متناسب به مشارالیه داده شده در غیر اینصورت شورای هماهنگی شهرستان فسا از همکاری با ایشان در انتخابات آتی و سایر موقعیت های پیش رو معذور بوده و مسئولیت ریزش آرا دکتر روحانی در شهرستان که در سال 92 بالغ بر 77 هزار رای بوده و همچنین عدم موفقیت در انتخابات شهر و روستا بر عهده ایشان است. اقدام عاجل و قاطع حضرتعالی و بازگرداندن شهردار عزیز و ابطال مصوبه غیر قانونی شورا که فاقد پشتوانه اکثریت مطلق آرا را در آن نهاد می باشد، موجب مزید امتنان خواهد بود.

با تشکر / شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان فسا


دفاع عجیب و غریب اصلاح طلبان از یک اصولگرا

این نکته حائض اهمیت است که اصلاح طلبان فسا که گویی منش خود را فراموش کرده یا نشان داده اند آن را با هر چیزی معامله می کنند بعد از حمایت از دکتر جمالی کاندیدای اصولگرا در انتخابات 7 اسفند94 ، این بار با حمایت از شهردار معزول فسا موجی از نگرانی را در طیف خود پدید آوردند به نحوی که اکثریت اصلاح طلبان دیگر  به جای استفاده از جمله شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان فسا آن را با عنوان شورای خودخوانده هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان فسا معرفی می کنند.

جالب اینجاست که این شورا که از هم اکنون پیش بینی ریزش آرای روحانی در شهرستان را میکند با این فرار به جلو قصد دارد این ریزش احتمالی که ناشی از عملکرد ضعیف دولت در حوزه های مختلف و نارضایتی عمومی است را به فرماندار چندماه آمده فسا انتصاب و خود از زیر بار آن شانه خالی کند

البته با تغییر مواضع آنها در طی این یکسال گذشته و حمایت از چهره های  اصولگرا، احتمال حمایت اصلاح طلبان فسا از یک چهره اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری در صورت داشتن منفعت بعید نیست! باید منتظر ماند.

منبع:  فسایی

96/21/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
0
عجب استاندار با ابهتی