کد خبر: ۱۰۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
هفته 27 لیگ دسته یک فوتبال کشور؛

فجرشهید سپاسی بدنبال گذر از بحران سقوط / 3امتیازی که از نان شب هم واجب تر است

هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور امروز و فردا با برگزاری ۹ دیدار در شهرهای مختلف کشور انجام می شود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور دوشنبه و سه شنبه با برگزاری ۹ دیدار در شهرهای مختلف کشور انجام می شود.

در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز فردا در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب و از ساعت 14:30 میزبان تیم بادران تهران خواهد بود.
فجری ها با کسب 20 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد و همچنان یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال کشور خواهد بود.
فجری ها اگر میخواهند که این اتفاق تلخ رخ ندهد می بایست حتما 3 امتیاز حساس این دیدار را کسب کرده و فاصله خود را با رقبای خود از جمله نفت مسجدسلیمان و ایرانجوان بوشهر به حداقل برسانند.
 
نفت مسجدسلیمان نزدیک ترین تیم در جدول به فجری ها، فردا میزبان خونه به خونه بابل خواهد بود. در واقع فجری ها گوشه چشمی نیز به این دیدار دارند و امتیاز از دست دادن نفتی ها برای فجرسپاسی غنیمت ارزشمندی خواهد بود.

تیم بادران تهران رقیب فجرسپاسی در باری فردا، با کسب 40 امتیاز نیم نگاهی به صعود به لیگ برتر دارد و به همین دلیل با تمام توان خواهد جنگید.
فردا روز سرنوشت سازی برای فجرسپاسی خواهد بود. فجری ها اگر میخواهند بمانند حتما باید 3 امتیاز بازی را بدست آورند.
نظرات بینندگان