کد خبر: ۱۰۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
پدر شهید مصطفی احمدی روشن در مهر:

افرادی در جامعه در حال کم رنگ کردن چهره استکبار هستند

پدر شهید مصطفی احمدی روشن در مهر گفت: امروز افرادی در جامعه و در کشور ما در حال محو و کم‌رنگ کردن چهره زشت و پلید استکبار هستند، این در حالی است که روایات و قرآن کریم این دشمن را به ما معرفی کرده است و دشمن برای ما شناخته‌شده است.

به گزارش شیرازه، پدر شهید مصطفی احمدی روشن در جمع بسیجیان شهرستان مهر بیان داشت: امروز بعد از 38 سال از انقلاب اسلامی می‌بینیم که دشمنان ما از حماسه حضور در روز 22 بهمن امسال لب به اعتراف گشوده‌اند که این در طول انقلاب اسلامی سابقه نداشته است.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: بالاترین و والاترین امتحانی که در مقابل خدای متعال دادیم این بود که از پارهٔ تن  خود درراه خدای متعال بگذریم.

احمدی روشن بیان داشت: مردم ما در جنگ 8 ساله دفاع مقدس از همه‌چیز خود گذشتند تا رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را درهم بپیچند و به زباله‌دان تاریخ بسپارند.

وی ادامه داد: ما برای آنکه به انقلاب سلامی برسیم و زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم می‌بایست از اسماعیل‌های خود بگذریم و حلقه این زمینه‌سازی را مردم شکل دادند.

پدر شهید احمدی روشن خاطرنشان کرد: در فتنه سال 88 عده‌ای دست از دامن ولایت برداشتند و ولایت را تنها گذاشتند و کار را به‌جایی رساندند که رهبر انقلاب در نماز جمعه معروف چندین بار این عمار سر دادند و آن‌ها تنها گوش دادند.

احمدی روشن ادامه داد: استکبار جهانی 8 ماه به فتنه گران کمک‌های نقدی و مالی کرد و از آن‌ها حمایت کردند.

وی افزود: در فتنه سال 88 مسئله ما تنها یک مسئله داخلی نبود و اگر فتنه گران به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتقاد داشتند می‌بایست دردهان استکبار می‌زدند، فتنه 8 ماه به طول انجامید و مردم در کمتر از چند ساعت این فتنه را خنثی و سرنوشت فتنه گران را تغییر دادند.

پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: امروز یک عده‌ای تنها مأموریت دارند که بگویند مردم ما نمی‌توانند.

احمدی روشن خاطرنشان ساخت: امروز افرادی در جامعه و در کشور ما در حال محو و کم‌رنگ کردن چهره زشت و پلید استکبار هستند، این در حالی است که روایات و قرآن کریم این دشمن را به ما معرفی کرده است و دشمن برای ما شناخته‌شده است.

وی در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت: افرادی که در مقابل رهبری می‌ایستند می‌بایست دهان آن‌ها را با سرب پر کرد.

منبع:  عصر مُهـر

27/

نظرات بینندگان