کد خبر: ۱۰۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در گفتگو با شیرازه:

بیکاری قشر تحصیلکرده رنجش‌آور است/ تعطیلات نوروز به خارج از کشور می‌روم

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت:برنامه‌ریزی کردیم که در سال 96، با اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع استان تکمیل و توسعه یابد.
بیکاری قشر تحصیلکرده رنجش‌آور است/ تعطیلات نوروز به خارج از کشور می‌روم
به گزارش شیرازه، در روزهای پایانی سال 95 به سراغ مسئولان استان فارس رفتیم تا بهترین و تلخ ترین خبر سال را از زبان آن ها بشنویم. 

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس مسئله بیکاری قشر تحصیلکرده را رنجش‌آور توصیف و اظهار کرد: موضوع بیکاری جوانان، مسئولین و در رأس مقام معظم رهبری را نگران کرده است که ان‌شاءالله با نگاهی که اکنون درحوزه اقتصاد ترسیم شده است در سال جدید بهبود وضعیت اقتصادی جامعه و اشتغال قشر تحصیلکرده که در شرایط بیکاری به سر می برند را شاهد باشیم.

هوشنگ محمدی در گفتگو با خبرنگار شیرازه، درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را بدترین خبر سال گذشته دانست و گفت: بهترین خبر سال 95 درهم شکستن قدرت گروه تکفیری داعش و موفقیت رزمندگان جهان اسلام و برادران سپاه و نیروهای رزمنده سوری بود.

وی امنیت را یکی از اساسی‌ترین عامل پویایی جامعه عنوان و اظهار کرد: همانطور که جمهوری اسلامی ایران در سال 95 از نظر رتبه اقتدار نظامی در دنیا جزو رده‌های برتر شناخته شد امیدوارم با این الگو برنامه اقتصاد مقاومتی نیز به ثمر بنشیند و در اقتصاد نیز حرکت خوب رو به جلو داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس درخصوص اولویت‌های این شرکت در سال جدید گفت: با توجه به اینکه در جمهوری اسلامی ایران تامین انرژی برپایه گاز طبیعی موثرترین راه برای توسعه کشور است برنامه‌ریزی کردیم که در سال 96، با اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع استان تکمیل و توسعه یابد تا شاهد حذف آلاینده‌های زیست محیطی و بهبود زندگی مردم باشیم.

این مقام مسئول در پاسخ به سوالی تصریح کرد: با توجه به اینکه نوع کار ما عملیاتی است و طی چند سال گذشته نتوانستم با خانواده به سفر برویم و در سالی که گذشت حتی جمعه‌ها هم مشغول کار بودیم؛ خانواده قول گرفتند که امسال در کنارشان باشم و احتمالا در تعطیلات نوروز به خارج از کشور سفر کنیم.
نظرات بینندگان