کد خبر: ۱۰۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶

جلسه هماهنگی عوامل اجرایی انتخابات در خرامه برگزار شد

با حضور معاون استاندار فارس و جمعی از مسوولین استانی و شهرستانی جلسه هماهنگی عوامل اجرایی انتخابات و بررسی وضعیت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا برگزار شد.

به گزارش شیرازه، جلسه هماهنگی عوامل اجرایی انتخابات و بررسی وضعیت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا در شهرستان خرامه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری، مدیرکل امنیتی انتظامی، مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری فارس، فرماندارخرامه، مسوولین دستگاههای اجرایی و اعضاء هیئت نظارت و اجرایی در محل فرمانداری خرامه برگزار شد.

حسین آرگیو فرماندار خرامه با تشریح وضعیت و آمادگی جهت برگزاری انتخابات شهرستان خرامه اظهار داشت: الحمدالله با شروع کار انتخابات از سوی وزارت کشور، عوامل انتخابات خرامه هم با برنامه ریزی مدون و منظم، شروع به پیشبرد اهداف دولت محترم تدبیر و امید در راستای انتخاباتی قانونی، سالم و با مشارکت حداکثری مردم کرد.

وی افزود: با تشکیل هیئت های اجرایی شهر و هر دو بخش، هیئت نظارت، ثبت نام از نامزدهای شوراهای شهر و روستا، انتخاب کاربران صندوق های رأی، انتخاب نمایندگان فرماندار و اعضاء صندوق های رأی، گامهای اساسی جهت آمادگی برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت برداشته ایم و با آموزش کافی و لازم به این اعضاء ان شاءالله شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و دشمن شکن برای ابر قدرتهای جهان و عرصه و دیپلماسی بین المللی خواهیم بود.

آرگیو ادامه داد: 377 داوطلب برای انتخابات شوراها در شهرستان خرامه ثبت نام شده اند که در شهر خرامه تعداد 28 نامزد و سلطانشهر 13 نامزد برای تصدی سمت شورا در شهر کاندیدا شده اند.

فرماندار خرامه ادامه داد: در روستاهای بخش مرکزی و دو تیره عشایری برای تصدی 83 کرسی شورایی تعداد 186 نفر نامزد شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شده اند و در بخش کربال هم برای تصدی 86 کرسی شورایی تعداد 151 نفر نامزد شوراهای اسلامی روستای این بخش شده اند.

وی گفت: برگزاری انتخابات با سلامت کامل و مشارکت حداکثری مردم دو هدف عمده تیم انتخاباتی در بدنه دولت می باشد و امانت داری باید مد نظر همه دست اندرکاران عرصه انتخابات باشد و به این نکته توجه کنیم که رای مردم حق الناس است.

منبع: صدای خرامه

13/96

نظرات بینندگان