کد خبر: ۱۰۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶

پارکی به نام بانوان به کام کاندیدای انتخابات

این طرح همکنون با 25 تا30درصد پیشرفت با فشار یکی از اعضای شورای شهر که مجدداً قصد ورود به شورا را دارد قرار است قبل از انتخابات افتتاح شود تا شاید پارک بانوان کازرون به عنوان تنها دستاورد شورای شهر برای قشر بانوان راهی برای کسب آرای بانوان برای ایشان شود.

به گزارش شیرازه،  سال 90  بود که قطعه ای از باغ معروف به موحد به شهرداری واگذار شد. این باغ 4هکتاری با تصویب شورای شهر قرار شد برای پارک بانوان در نظر گرفته شود. سال92 کلنگ احداث آن به زمین نشست و در پایان همان سال عملیات اجرایی ساخت و احداث آن بدون هیچ گونه نقشه و طرحی آغاز شد.

این طرح همکنون با 25 تا30درصد پیشرفت با فشار یکی از اعضای  شورای شهر که مجدداً قصد ورود به شورا را دارد قرار است قبل از انتخابات افتتاح شود  تا شاید پارک بانوان کازرون به عنوان تنها دستاورد شورای شهر برای قشر بانوان راهی برای کسب آرای بانوان برای ایشان شود.

سوالاتی در مورد این طرح در اذهان عمومی وجود دارد که اعضای شورای باید پاسخگوی آنها باشند

اگر قرار بود در این قسمت از شهر پارک بانوان احداث شود، پس چرا شهرداری کازرون مجوز ساخت ساختمانهای چند طبقه مشرف به این پارک را صادر کرده که باعث سلب شرایط برای این پارک شود؟

چرا برای پروژه که هزینه هنگفتی را بر دوش شهرداری می گذارد طرح و نقشه مشخص و مصوبی وجود ندارد؟

این پارک که یک باغ با درختان ثمر ده می باشد و معمولا شهرداری آنرا به اشخاص حقیقی اجاره می دهد آیا شرایط پارک شدن را دارد؟

چرا باید این پارک که هنوز ناقص و فاقد امکانات رفاهی و ورزشی و حتی فاقد موارد امنیتی است باید در این زمان افتتاح شود؟

پارک بانوان کازرون

منبع: کازرون خبر

برچسب ها: کازرون ، پارک ، انتخابات ، شورا
نظرات بینندگان