کد خبر: ۱۰۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس دادگستری شهرستان نی‌ریز خبرداد؛

رشد 50 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 95

رئیس دادگستری شهرستان نی‌ریز از رشد 50 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 95 نسبت سال 94 خبرداد.

به گزارش شیرازه،  کشفیات مواد مخدر در سال 95 در شهرستان نی ریز با رشد 50 روبرو بوده است.


عقیل رنجبر رئیس دادگستری شهرستان نی‌ریز ضمن اعلام این خبر گفت:  در سال 1395، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان موفق شد مقدار 5 تن و 143 کیلو انواع مواد مخدر را کشف کند.

وی در همین رابطه افزود: در پی کشف این مقدار مواد مخدر 513 متهم شامل 496 مرد و 17 زن دستگیر شدند.


رئیس دادگستری شهرستان نی‌ریز ادامه داد: همچنین در این مدت 3800 عدد انواع قرصهای مخدر و روانگردان از این متهمان کشف و در این رابطه 44 دستگاه خودرو سبک و سنگین متهمان نیز توقیف شده است.


 عقیل رنجبر در ادامه با اعلام میزان کشفیات انواع مواد مخدر در مدت مشابه دو سال قبل و در سال 1394 توسط مأموران انتظامی شهرستان نی ریز گفت: در آن سال در مجموع3 تن و 470 کیلو انواع مواد مخدر و 3500عدد انواع قرصهای مخدر و روانگردان کشف شد و 40 دستگاه خودرو سبک و سنگین و یک قبضه اسلحه جنگی کلاشنیکف توقیف گردید که در این رابطه 593 متهم نیز دستگیر شدند.


رنجبر از قاطعیت دستگاه قضایی شهرستان نی‌ریز در مقابله با سوداگران مرگ، توزیع‌کنندگان، فروشندگان مواد مخدر و همچنین دستگیری معتادان و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد خبر داد و با اعلام افزایش 50 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در سال گذشته در حوزه گسترده و وسیع شهرستان نی‌ریز و نقش شهرستان که به عنوان یکی از معابر ورودی از شرق به مرکز کشور عمل می‌کند، گفت: خوشبختانه سختگیری دستگاه قضایی شهرستان با همکاری و تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی ضابطان قضایی توانسته سدی مستحکم در مقابله با سوداگران مرگ ایجاد کند؛ به طوری که با این افراد بسیار قاطعانه برخورد شده و هیچ گونه اغماضی در مورد سوداگران مرگ اعمال نخواهد شد.


رئیس دادگستری نی‌ریز ضمن تشکر از تلاشهای سرهنگ عزیز برزگر فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: مقابله با بلای خانمانسوز مواد مخدر را باید مشاوران و معلمان از دوران تحصیل نوجوانان شروع کنند. ضمن اینکه دستگاه قضا بسیار قاطعانه وهمانند قبل با متخلفان برخورد خواهد کرد.

منبع: نبض نی ریز

نظرات بینندگان