کد خبر: ۱۰۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶

واکنش بسیجیان سپیدان به اظهارت توهین آمیزکرباسچی

جمعی ازبسیجیان ولایتمدارشهرستان سپیدان درواکنش به توهین غلامحسین کرباسچی به مدافعان حرم اهل بیت علیه السلام، واکنش نشان داده و خواستار برخورد قاطع مسئولان با این شخص شده اند.

به گزارش شیرازه، متاسفانه چند روز گذشته در یکی از جلسه های به اصطلاح انتخاباتی دراصفهان که با حضور یکی از مجرمان اقتصادی برگزار شد، به شهدای مدافع حرم اهانت شد و از خودگذشتگی آنان در دفاع از کشورواعتقادات دینی و مذهبی زیر سوال رفت.شهدای مدافع حرم که با بصیرت، هوشیاری و تبعیت از ولایت در مسیر شهدا در این راه قدم نهادند و سایه جنگ را از کشور رفع کردند، روا نیست توسط برخی از افراد معلوم الحال مورد هجمه قرار گیرند.مگر نه این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند: حقیقتاً شهدای مدافع حرم، حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند.

شهدای مدافع حرم برای دفاع از جان مسلمین و به منظور دفاع از حریم اهل بیت(ع) با جبهه تکفیری مبارزه می کنند و سربازان حقیقی اسلام هستند.

ما بسیجیان ولایتمدار شهرستان سپیدان این اقدام را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با این شخص هستیم. ت

وهین کنندگان به ساحت مقدس شهدا درک درستی از دین ندارند اگر نبودند رزمندگان مدافع حرم ما باید منتظر حضور داعشیان در شهرهای کشوربودیم امثال کرباسچی که درک درستی از دین و ایستادگی در برابر دشمنان ندارند به خود اجازه‌ی توهین به ساحت مقدس شهدا را می‌دهند.  امثال این افراد به برکت امنیتی که توسط رزمندگان  وشهداایجاد شده است به راحتی پشت تریبون می‌روند و این چنین قدردان زحمات ایشان هستند.

این آقایان یا نادان هستند و یا نسبت به تهدیدهای امنیتی اطراف کشور شناخت ندارند و به خاطر منافع حزبی، جناحی و شخصی خود اینچنین منکر واقعیت‌ها می‌شوند.

این آقایان باید در گفته‌های خود تامل بیشتری  داشته باشند زیرا این توهین‌ها ضمن زیرپا گذاشتن ارزش‌های دینی و ملی منجر به آزرده خاطر شدن خانواده‌های معظم شهدا می‌گردد.

یقینا این افراد باید برای جفایی که در حق انقلاب اسلامی و مردم ایران اسلامی مرتکب شده اند پاسخگو باشند و هیچگونه حقی برای اهانت به این عزیزان را ندارند.


جمعی ازبسیجیان ولایتمدارشهرستان سپیدان خواستار برخورد قاطع مسئولان  با این شخص شده اند

منبع: مارگون

برچسب ها: کرباسچی ، سپیدان ، بسیجیان
نظرات بینندگان