کد خبر: ۱۰۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

محدودیت ها و فشارها بر تشکل های دانشجوی دانشگاه آزاد / یک بام و دو هوا حراست برای مجوز به اکران فیلم "فروشنده"

حراست دانشگاه همچنین با تصمیمات یک بام ودو هوا سعی کرده اکران فیلم که از برنامه های همه ی تشکل ها در سراسر کشور است را به بهانه های مختلف کنسل است.

به گزارش شیرازه؛ هفته گذشته بود که بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون مجوز برگزاری مناظره برای روز سه شنبه را از معاونت های مربوطه این دانشگاه دریافت می کند .

اما فشارها و لابی گری های جریان اصلاح طلب دانشگاه و مرکز استان با علم به اینکه مجوزهای مناظره  صادر شده است سعی میکند این برنامه را به تاریخ دیگری موکول نمایند و برنامه ریزی های صورت گرفته را برهم بزند.

نبود مدیران مستقل در این دانشگاه ، مهمترین عامل این نابسامانی هاست که متاسفانه فضای سیاسی دانشگاه را روز به روز محدود و خاموش تر می کند.

حراست دانشگاه همچنین با تصمیمات یک بام ودو هوا سعی کرده اکران فیلم که از برنامه های همه ی تشکل ها در سراسر کشور است را به بهانه های مختلف کنسل است.

در این ماجرا ، مسئول حراست دانشگاه در پاسخ به مسئولین اکران فیلم " فروشنده " نتیجه بررسی های فیلم را مثبت ارزیابی نموده  و در پاسخ اعلام کرده است اکران از نظر حراست بلامانع است ولی در اقدامی برخلاف روال ، شرط تائید معاونت دانشجویی را ذکر می کند.

از سوی دیگر معاونت دانشجویی در پاسخ به مسئولین اکران فیلم بیان میکند که حراست با اکران فیلم مخالف است.

به راستی اگر این دانشگاه با سرپرستی اداره نمی شد و مدیری قاطع سکان دانشگاه را برعهده میگرفت باز هم شاهد این هجم نابسامانی و پاسکاری تشکل های دانشجویی در ایام مهم انتخابات را شاهد بودیم.

منبع: کازرون خبر

نظرات بینندگان