کد خبر: ۱۱۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
رئیس‌کل دادگستری استان فارس:

۳ فرماندار متخلف در استان فارس شناسایی شدند/ شیراز کانون بیشترین تخلفات انتخاباتی

رئیس‌کل دادگستری استان فارس از شناسایی ۳ فرماندار متخلف در تبلیغات انتخاباتی و کاهش ۶۸ درصدی تخلفات انتخاباتی در استان فارس خبر داد.
به گزارش شیرازه، علی القاصی‌مهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران۳ فرماندار متخلف در استان فارس شناسایی شدند/ شیراز کانون بیشترین تخلفات انتخاباتی اظهار داشت: از مجموع 89 نفر متخلف که در امر انتخابات فعالیت غیرقانونی داشته‌اند، 11 نفر آنان مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی که 3 نفر از آنان فرماندار شهرستان بودند و پرونده تخلفات انتخاباتی برای آنان ثبت شده و در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اتهامات مسئولان متخلف در انتخابات، استفاده از امکانات دولتی در امر انتخابات و طرفداری از نامزد انتخاباتی خود گزارش شده است افزود: درمدت این دوره از تبلیغات به تعداد 132 نفر از هواداران نامزدهای انتخاباتی تذکر داده شده که بیشترین تخلفات در شهرستان شیراز گزارش داده شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس  با تاکید به مسئولان قضایی استان فارس گفت: امروز تمامی مسئولان قضایی استان متعهد شدند تا به صورت کشیک در دادگستری‌های استان حضور یابند تا در صورت وقوع تخلفات انتخاباتی موضوع را رسیدگی کنند.

القاصی مهر در خطاب به مردم استان گفت: امروز مردم استان فارس نشان دادند آنچه که امروز پیروز میدان است مردم هستند زیرا حضور پرشور آنان بیانگر حمایت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس در توصیه به هواداران  نامزدهای انتخاباتی اعلام کرد: از آنجایی که در این انتخابات برای ریاست جمهوری و شورای شهر تعداد مشخصی را نیاز دارد مردم باید به نتیجه انتخابات احترام بگذارند و اجازه ندهند نشاط انتخاباتی به تلخی تبدیل شود.

القاصی تعرض به ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری را در شیراز تایید کرد و گفت: در این درگیری حضور به موقع نیروی انتظامی استان مانع از درگیری بین هواداران شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس خبرداد: 51 فقره پرونده انتخاباتی در فارس تشکیل شده که 89 نفر دستگیر و تفهیم اتهام شده و پرونده آنان در حال رسیدگی است.
نظرات بینندگان