کد خبر: ۱۱۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
برق نوین هم به فجرسپاسی ملحق شد؛

صعود نماینده شیراز به لیگ دسته اول فوتبال کشور

تیم برق نوین شیراز با عبور از سد شاهین بوشهر به لیگ دسته اول فوتبال کشور راه یافت.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه مرحله پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر دیروز با دیدار تیم های شاهین بوشهر و برق نوین شیراز از ساعت 17:30 و با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه یادگار امام (ره) پیگیری شد که در نهایت تیم برق با تک گل سعید مرتضوی روی نقطه پنالتی از سد شاهین بوشهر گذشت.
هر دو تیم در نیمه اول این دیدار، بازی محتاطانه ای در پیش گرفته و بیشتر سعی در محک زدن یکدیگر داشتند اما با شروع نیمه دوم روند بازی به گونه دیگری دنبال شد و هر دو تیم بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند، گویی که میخواهند کار را در همان 90 دقیقه به پایان برسانند.

در دقیقه 88 این دیدار خطای مدافع شاهین روی برقی ها باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. سعید مرتضوی گلزن با قرار گرفتن پشت این توپ کار را تمام کرد و وقت های تلف شده نیز برای شاهینی ها کارساز نبود تا بازی با همین نتیجه خاتمه یابد.

پیش از این تیم های شهرداری ماهشهر خوزستان و شهرداری تبریز به عنوان تیم های نخست گروه خود به دسته اول صعود کرده بودند. تیم برق نوین شیراز با کسب این پیروزی به جمع تیم های لیگ یکی فوتبال کشور اضافه شد تا در لیگ 96-97 آزادگان، شهر شیراز 2 نماینده به نام های برق نوین و فجرشهید سپاسی داشته باشد.

لازم به ذکر است که هواداران پر شور برق نوین که همواره در طول فصل تیم خود را چه در خانه و چه در خارج خانه تنها نگذاشتند در این بازی سرنوشت ساز نیز تعداد بسیاری از هواداران آنها با اتوبوس به سمت قم حرکت کرده و در این دیدار بعنوان یار دوازدهم تیم خود نقش بسزایی در موفقیت تیم ایفا نمودند.

صعود نماینده شیراز به لیگ دسته اول فوتبال کشور
نظرات بینندگان