کد خبر: ۱۱۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۶

راهیابی تیم تیپ نیروی مخصوص هوابرد المهدی (عج) جهرم به مسابقات بین المللی نظامیان جهان در چین

تیم تیپ نیروی مخصوص هوابرد المهدی (عج) جهرم که سال گذشته در مسابقات جهانی دوستی به میزبانی روسیه خوش درخشیده بود امسال نیز به مسابقات نظامیان جهان در چین اعزام می شود.

به گزارش شیرازه،  تیم تیپ نیروی مخصوص هوابرد المهدی (عج) جهرم که سال گذشته در مسابقات جهانی دوستی به میزبانی روسیه خوش درخشیده بود امسال نیز به مسابقات نظامیان جهان در چین اعزام می شود.

سردار سید نوراله حسینی فرمانده تیپ مقدس نیروی مخصوص هوابرد المهدی (عج) جهرم با اعلام این خبر گفت: تیم تیپ 33 هوابردالمهدی (عج) جهرم به نمایندگی تیم های نیروهای مسلح ایران در این مسابقات که دو ماه دیگر در شهر پکن چین برگزار می شود شرکت می کند.

وی افزود: بدین منظور ابتدا یک دوره مسابقه میان 150 نفر از منتخبان سپاه پاسداران کلیه کشور برگزار و 35 نفر به عنوان تیم سپاه پاسداران ایران که 16 نفر از آنان از تیپ 33 هوابردالمهدی بودند انتخاب و به مسابقات نهایی نیروهای مسلح راه یافتند.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص المهدی (عج) خاطرنشان کرد:دیدار نهایی برای مشخص شدن تیم اعزام شونده به مسابقات جهانی میان تیم تیپ 55 هوابرد شیراز به عنوان تیم منتخب ارتش جمهوری اسلامی ایران و تیم تیپ 33 هوابرد المهدی(عج) جهرم به عنوان تیم منتخب سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که در نهایت در پایان 6 مرحله مسابقه تیم تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) توانست جواز حضور در مسابقات بین المللی نظامیان جهان که به میزبانی چین برگزار می شود را کسب نماید. 

سردار حسینی یادآور شد : این برگزیدگان در مدت دو ماه آموزش های تکمیلی را در تهران فرا می گیرند.


نظرات بینندگان