کد خبر: ۱۱۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
در حضور مربی شیرازی تیم ملی؛

پیگیری تمرینات تیم ملی کاراته بانوان جهت مسابقات آسیایی

تیم ملی کاراته بانوان جمهوری اسلامی ایران خود را جهت حضور در مسابقات آسیایی قزاقستان آماده می کند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه تیم ملی کاراته بانوان جمهوری اسلامی ایران با کادر فنی مجرب متشکل از خانم ها لیلا بهرامی مربی باسابقه اهل شیراز، سمانه خوش قدم و پگاه زنگنه در حال سپري كردن اردوي پنجم تيم ملي بوده و به گفته ی کادر فنی تیم ملی اردوی جاری تیم ملی، دومين اردو بعد از بازيهاي كشورهاي اسلامي هست كه اعضای تیم ملی با تمرينات منسجم و اتحاد و همدلي در شرايط خوبي به سر مي برند. مجموعه فدراسيون، كادر فني و بازيكنان مصمم هستند كه در رقابت هاي آسيايي قزاقستان بهترين نتيجه را كسب كرده و افتخار ديگري براي كشور به ارمغان بياورند.

بر طبق این گزارش رقابت هاي كوميته انفرادي با قضاوت داوران رسمي فدراسيون برگزار شد و  با راي مستقيم كادر فني اعضاي كومیته تيمي مشخص شدند. بنا بر اعلام کادر فنی امید بسیار زیادی وجود دارد كه در مسابقات پيش رو نتایج بسيار خوب و در خور شان كاراته ايران بدست بیاید. مسابقات قهرماني اسيا از اواخر تير ماه در كشور قزافستان و در رده هاي نوجوانان، جوانان، اميد و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

همچنین اعضای کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان در مورد شائبه هاي دخالت هاي آقاي اشوري در امور فني بانوان نیز اظهار داشتند: آقاي آشوري دبير محترم فدراسيون كاراته و مدير تيم هاي ملي بيشترين اختيارات را در اختيار كادر فني قرار دادند و در برخي موارد هم با مشورت ايشان تصميم گيري کرده و در اینباره کاملا هماهنگ هستیم و بحمدالله مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.


نظرات بینندگان