کد خبر: ۱۱۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
بیانیه کمیسیون امنیت ملی

حمله موشکی سپاه علیه داعش ضربه مهلکی بر بدنه شجره خبیثه داعش و هشداری برای حامیان تروریسم بود

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور بیانیه‌ای از اقدام هوشمندانه سپاه پاسداران در هدف‌گیری مقر تروریست‌ها در سوریه قدردانی کرد.
حمله موشکی سپاه علیه داعش ضربه مهلکی بر بدنه شجره خبیثه داعش و هشداری برای حامیان تروریسم بودبه گزارش شیرازه، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی حمله موشکی ایران به مقر تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه  بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین

خداوند متعال را شکر گذاریم که یک بار دیگر با دستان توانمند فرزندان غیور و انقلابی این ملت بزرگ نیروهای متخصص هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار نظامی این ملت در انظار جهانیان و در مقابله با پدیده شوم تروریسم به نمایش گذاشته شد.

بدون تردید با این اقدام به هنگام و هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که هدیه ارزشمندی به خانواده های معظم شهدای حادثه تروریستی اخیر و همه ملت بزرگ ایران بود، جمهوری اسلامی ایران مرحله جدید و بسیار مهمی را در مقابله با تروریست های مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان منطقه این این کشور آغاز کرد.

پیام آشکار این اقدام اضافه بر ضربه مهلکی که بر بدنه شجره خبیثه داعش و دیگر گروهک های تروریستی، در مرکز آنها در خاک سوریه دیرالزور وارد شد هشدار جدی به حامیان تروریست ها بود که هرگونه طراحی و توطئه آنها از این به بعد اضافه بر اینکه در داخل کشور قدرتمندانه سرکوب خواهد شد در صدها کیلومتر دورتر از خاک ایران اسلامی سرکوب خواهد شد.

پیام دیگر این اقدام ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کنگره آمریکا بود که ما هیچگونه ارزشی برای این مصوبات ضد ایرانی کنگره قائل نیستیم و در کنار پاسخ قاطع مجلس شورای اسلامی به کنگره آمریکا که ان‌شاء الله بعد از تعطیلات مجلس با ارائه طرح مقابله با اقدامات آمریکا انجام خواهد شد هیچگونه فشاری از طرف آمریکا و طرح های تحریم های جدید که نقش آشکار برجام نیز هست خللی در اراده فولادین نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران در بالابردن توان بازدارندگی حملات احتمالی دشمن نخواهد گذاشت و امروز بخش کوچکی از این توانمندی از توان گسترده مقابله با این توطئه ها به نمایش گذاشته شد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و سپاس فراوان از این اقدام انقلابی حمایت قاطعانه و گسترده خود را از سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی همه نیروهای مسلح، امنیتی و اطلاعاتی اعلام می نماید.
منبع: فارس
نظرات بینندگان