کد خبر: ۱۱۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۶

استادیوم ورزشی شهید رستم پور کوشکقاضی در یک قدمی نابودی

نماینده مردم فسا در مجلس و اداره ورزش و جوانان استان برای نجات تنها مجموعه ورزشی روستایی شهرستان فسا اقدام کنند.

به گزارش شیرازه،  سعید حیدری، عضو شورای ورزشی روستای کوشکقاضی و این مجموعه به خبرنگار ما گفت: با توجه به نگرش و اولویت دولت به حمایت از روستاییان تقاضای احیای این زمین ورزشی را داریم.

وی افزود: این مجموعه تنها مجموعه ورزشی روستایی شهرستان فسا و حتی شرق فارس است که دارای چمن و دیگر زیر بناهای ورزشی بوده است.


حیدری اضافه کرد: متاسفانه این مجموعه بدست فراموشی سپرده و کسی توجهی به حل مشکلات آن نمی کند. این مجموعه ورزشی روستایی بدلیل بی توجهی در حال نابودی است.


وی افزود: باشگاه کشاورز روستای کوشک قاضی نیز که در سطح شهرستان در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان فعالیت می کرده که در حال حاضر با مشکلات عدیده ای روبروست.


این فعال ورزشی شهرستان فسا تصریح کرد: تیم کشاورز این روستا امسال در زیر گروه کشور، لیگ یک امیدهای ایران حضور دارد ولی با توجه به وضع موجود و هزینه های گزاف امکان ادامه برایشان مقدور نیست.


وی در ادامه با اشاره به عدم حمایت دولتی برای نگهداری این مجموعه گفت: این زمین و مجموعه ورزشی تنها با کمک های مردمی اداره می شود و هیچ کمکی به آن نمی شود. تنها با فقط خود یاری مردم است که تاکنون نیز مانده است.


وی در پایان از نماینده مردم فسا در مجلس و اداره ورزش و جوانان استان درخواست حمایت ویژه قبل از نابودی کامل زمین کرد.


عکسهای زیر مربوط به استادیوم ورزشی شهید رستم پور کوشک قاضی است.






منبع: فسایی

برچسب ها: فسا ، استادیوم ، ورزشی
نظرات بینندگان