کد خبر: ۱۱۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۶

ساعت انتظار به وقت انتظار و دلتنگی

در طول هفته هرکس سرش به کار خودش گرم است خیلی هایمان اصلا منتظر ظهور امام عصر(عج) بودن را حتی حس هم نمیکنیم چه برسد به اینکه برای نزدیک شدن ظهورش حرکتی انجام دهیم.

به گزارش شیرازه،  یک هفته با تمام کارها گذشت و بازهم به روز پایانی هفته رسیدیم و دوباره جمعه انتظار برایمان تکرار شد، انتظاری که خیلی هایمان در سراسر هفته وقتی مشغله های کاری از پا درمان اوردنده اند اصلا حواسمان به ان نیست که نیست.

حواسمان نیست که چشم به راه آمدن کسی هستیم که با امدنش عالم گلستان می شود.

روزها یکی پس از دیگری سپری می شوند و جای اینکه انتظار از پای درمان بیاورد روزمرگی ها هر روز بیشتر از دیروز خسته مان می کند و جمعه که می شود اگر رمقی برایمان مانده باشد تازه یادمان می اید که منتظر هستیم منتظر ظهور امامان، در طول هفته هرکس سرش به کار خودش گرم است خیلی هایمان اصلا منتظر ظهور امام عصر(عج) بودن را حتی حس هم نمیکنیم چه برسد به اینکه برای نزدیک شدن ظهورش حرکتی انجام دهیم.

روز به روز با اتفاقاتی که هر روز یک مدل جدیدش روی کار می آید سرمان را گرم می کنیم و غرق در گناه می شویم.

همه ی ما معتقد هستیم که جمعه روز دلتنگی است، اصلا جمعه ها هر چقدر هم خوب باشد اخرش دلگیر است و هر کداممان هم برای این دلگیری یک بهانه ای پیدا می کنیم اما حواسمان نیست که دلتنگیم، دلتنگ امامان، البته بعضی هایمان انقدر عاشق امامان هستیم که دیگر جمعه و شنبه برایمان معنی و مفهمومی ندارد تمام طول هفته را سردرگم و پریشان هستیم درست مثل ادم هایی که گم کرده ای دارند، هرچیز هم جایگزین ان گم کرده شود نمی تواند ارامشان کند.

هستند کسانی که تمام تلاششان این است که قدمی برای ظهور حضرت بردارند.

اما حکایت این است که یک دست صدا ندارد اگر واقعا عاشق امام زمانمان هستیم چرا نشسته ایم و هیچ حرکتی هم از ما سر نمی زند؛همه با هم باید تلاش کنیم تا حداقل یک قدم به ظهور نزدیک شویم.

اصلا بیاییم  نذر ظهور آقا روزی یکی از گناه هایمان را کمتر کنیم این خودش سبب می شود که بسیاری از بدی ها کنار گذاشته  شود.

جمعه های انتظار یکی پس از دیگری می آیند و می روند بی هیچ تغییری برای بعضی هایمان غافل از اینکه هر هفته که ظهور طولانی تر می شود باید تلنگری باشد برای خودسازی نه اینکه بیشتر غرق در گناه و اشتباه شویم.

امروز هم جمعه امد و در حال رفتن است به امید اینکه ظهور همین روزها و هفته های نزدیک محقق شود.

منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، انتظار ، ظهور
نظرات بینندگان