کد خبر: ۱۱۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶

سومین مرحله از لیگ دوچرخه سواری شمال فارس به میزبانی بوانات برگزار شد

مسول برگزاری مسابقات بوانات گفت: سومین مرحله لیگ ئوچرخه سواری شمال فارس به مسافت 34 کیلومتر در بوانات برگزار شد.

به گزارش شیرازه، سومین مرحله لیگ دوچرخه سواری شمال فارس با شرکت بیش از 16 ورزشکار از شهرستانهای استان فارس و به طول 34 کیلوتر به میزبانی شهرستان بوانات برگزار شد.

کریم برزگر مسول آکادمی دوچرخه سواری بوانات و مسول برگزاری ایندوره از مسابقات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: در سومین مرحله لیگ شمال فارس که در شهرستان بوانات و به مسافت 34 کیلومتر بزگار شد بیش از 16 ورزشکار از شهرستانهای شمال فارس و شهرستان داراب بعنوان میزبان شرکت داشتند.

وی افزود: در ایندوره از مسابقات شهرستانهای: خرمبید، پاسارگاد، مرودشت، بوانات و داراب شرکت داشتند که در پایان آقایان: حسن نجاتی و سعید ستارزاده از تیم داراب به مقام های اول و دوم و محمد هادی نورالهیان از تیم اکادمی بوانات به مقام سوم رسیدند که مدال این ورزشکاران با حضور رییس اداره ورزش و جوانان و مسولین هیات ورزشی به مقام های برتر اهدا شد.

برزگر از شرکت صادرات و واردات سنگ mco که حامی مالی برگزاری این مسابقات را برعهده داشت قدردانی کرد و گفت: چنانچه حمایت دستگاههای مختلف و حامیان مالی ادامه دار و پررنگ تر باشد قصد داریم که مسابقات را بصورت هر ماهه برگزار کنیم که قطعا استقبال بیشتری هم خواهد شد.

مسول برگزاری مسابقات از زحمات تیم داوری به سرپرستی اقای زینلی که از هیات داوری و دوچرخه سواری استان فارس برای این مسابقات آمده بود نیز تشکر کرد.

منبع: حرف رسا
نظرات بینندگان