کد خبر: ۱۱۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
شهادتت مبارک محسن حججی؛

هرچه فکر کردم که در وصفت چه بنویسم، دیدم که نگاهت گویاتر از هر نانوشته‌ای هست

محسن‌جان باورت نمی‌شود آنچنان تاثیری بر قلب‌ها گذاشته‌ای که خیلی از هموطنانت صفحاتشان را به عکس تو مزین نموده‌اند.

به گزارش شیرازه،  راستی کمی از حالو هوای این روزها که فضای مجازی رنگوبوی شهادت حسین‌گونه تورا گرفته است برایت بگویم، محسن‌جان باورت نمی‌شود آنچنان تاثیری بر قلب‌ها گذاشته‌ای که خیلی از هموطنانت صفحاتشان را به عکس تو مزین نموده‌اند و میبینم آتش به اختیارت آنچنان جواب داده است که این فضای مجازی هم با آن همه رنگو لعابش به تو رنگ باخته است، همچون آن داعشی ملعونی که از ترس شیر دربندش رنگ رخساره‌اش پریده بود.


و وقتی تاثیرت بر فضای مجازی را میبینم شک میکنم که تو دیگر زنده نیستی، آخر مگر میشود کسی که در بین ما نیست از زندگان هم اثرگذارتر باشد؟! آخر مگر کسی که دیگر زنده نیست میتواند اینچنین در فضای مجازی کار فرهنگی کند!؟ و چه کار فرهنگی بهتر از این که فضای مجازی هم رنگوبوی شهادت بگیرد.

عجب آتش را به اختیار کرده‌ای محسن جان

همانا این کارهایت مصداق آیه شریفه وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ هست و در حقیقت تو زنده‌ای، و اگر غیراز این بود چطور اینچنین بر قلب‌ها تاثیر گذاشته‌ای!؟ چطور فضای مجازی را به رنگ زیبای شهادت منور کردی؟! چطور هنوز آن نگاه پرصلابتت به هر ایرانی و بچه شیعه‌ای غرور میدهد!؟
....


*مسلم پرویزی | هیئت تحریریه نبض نی ریز

نظرات بینندگان