کد خبر: ۱۱۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

کنگره بزرگ شعر علوی در جهرم برگزار می شود

معاون استاندارگفت: کنگره منطقه‌ای شعر علوی با حضور شاعرانی از استان‌های جنوبی کشور در جهرم برگزار می‌شود.

به گزارش شیرازه، علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی جهرم در نشست هماهنگی کنگره شعر علوی جهرم که با حضور کارشناسان حوزه هنری استان فارس برگزار شد، با تاکید بر لزوم همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی در هرچه باشکوه تر برگزارشدن این کنگره شعر، اظهارداشت: در این برنامه شاعرانی از استان‌های جنوب کشور حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه شاعران استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان، بوشهر و فارس در راستای برگزاری کنگره شعر علوی به مدت 2 روز در جهرم گردهم می‌آیند، افزود: جهرم روزهای 15 و 16شهریور ماه میزبان این شاعران است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با بیان اینکه سیره و سبک زندگی امام علی(ع) موضوع این کنگره شعر است، بیان کرد: امام علی(ع) و اقتصاد مقاومتی و فرهنگ کار و تلاش، امام علی(ع) و عدالت اقتصادی اجتماعی، امام علی(ع) و احترام به بیت المال، امام علی(ع) و حسن مصرف، امام علی(ع) و اقدام و عمل و همچنین امام علی(ع) و کارآفرینی از محورهای آثار شاعران در این کنگره شعر است.

صحرائیان این جشنواره را دارای 2 بخش موضوعی و آزاد عنوان و بیان داشت: بخش موضوعی این کنگره ویژه شرکت‌کنندگان استان‌های منطقه جنوب و بخش موضوع آزاد نیز ویژه شاعران زیر 20 سال استان فارس در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد : آثار ارائه شده در این کنگره در قالب شعر کلاسیک، نو، نیمایی و ترانه است.



منبع: پسین جهرم 
برچسب ها: جهرم ، شعر علوی ، استاندار
نظرات بینندگان