کد خبر: ۱۱۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶
مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان مُهـرخبر داد؛

انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه پارسیان با استفاده از توان داخلی

ابدالی مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان شهرستان مُهـر گفت: انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه با استفاده از توان داخلی است، به نمایش گذاشتن اقتدار ملی و مصداق عینی شعار «خواستن توانستن است»، که موجب رشد و بالندگی کشور در این عرصه شده است.

به گزارش  شیرازه، مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان: انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه با استفاده از توان داخلی به نمایش گذاشتن اقتدار ملی است.


مهندس ابدالی دهدزی مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان شهرستان مُهـر در بازدید خود از روند اجرای تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز پارسیان اظهار داشت: انجام تعمیرات اساسی پالایشگاه با استفاده از توان داخلی است، به نمایش گذاشتن اقتدار ملی و مصداق عینی شعار «خواستن توانستن است»، که موجب رشد و بالندگی کشور در این عرصه شده است.


مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان مُهـر بابیان این مطلب گفت: پالایشگاه گاز پارسیان شهرستان مُهـر با تولید 13 درصد از گاز کشور دومین تأمین‌کننده گاز طبیعی کشور است که نقش بسزایی در تأمین سبد انرژی کشور دارد و عبور مقتدرانه از تحریم‌ها، روی آوردن به تولیدات داخلی، تولید بدون وقفه گاز و خدمت مستمر به مردم از افتخارات این پالایشگاه است.


وی افزود: بی‌تردید اندیشهٔ متعالی اقتصاد مقاومتی که سند کارگشای نظام اقتصادی و توسعه کشور است و جهاد در عرصه اقتصادی است و همکاران پرتلاش ما در بخش‌های مختلف سربازان این جبهه مُهم هستند.


عبدالی مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان در پایان با اشاره به تولید پایدار و مستمر گاز در این پالایشگاه طی سال‌های گذشته ابراز امیدواری کرد و گفت: در سال جاری به فضل الهی و با تلاش همکاران در پالایشگاه پارسیان امیدواریم بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای شاهد تولید پایدار گاز در پالایشگاه گاز پارسیان شهرستان مُهـر و سایر پالایشگاه باشیم.


منبع:  عصر مُهـر


انتهای پیام/

برچسب ها: مهر ، پالایشگاه ، پارسیان
نظرات بینندگان