کد خبر: ۱۱۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۶

شکستن رکورد به عقب دویدن جهان توسط یک ورزشکار بواناتی

دونده دو ماراتن و استقامت بوانات روز 15 مهرماه برنامه شکستن رکورد برعس و به عقب دویدن جهان را با حضور داوران بین المللی برگزار می کند.

به گزارش شیرازه،  سید محمد رضا هاشمی دونده دو استقامت و ماراتن شهرستان بوانات با تمرین های زیاد تحت نظر اساتید و پزشک ورزشی برعکس و به عقب دویدن را نزدیک به یک سال است که تمرین می کند و با حمایت مسولان شهرستان و استان و تمرین بسیار خود می خواهد رکورد به عقب دویدن را با مسافت بیش از 58 کیلومتر شکسته و نام خود را در کتاب گینس ثبت کند.

برنامه ثبت رکورد سید محمد رضا هاشمی روز شنبه 15 مهرماه با حضور داوران بین المللی و وزارت ورزش و جوانان و مسولان هیئت دو و میدانی اداره کل ورزش و جوانان فارس و در مسیر صفاشهر مرکز شهرستان خرمبید تا بوانات برگزار خواهد شد.

 فرمانداری شهرستان بوانات و اداره ورزش و جوانان با همکاری دیگر ارگانهای مربوطه برنامه ثبت رکورد به عقب دویدن هاشمی را برنامه ریزی کرده و همه برنامه ها اماده است تا این دونده بواناتی بتواند جهانی  ماندگار شود.

رکورد به عقب دویردن در حال حاضر با ثبت 38 کیلومتر در اختیار آقای ارشاد روحبخشیان از شهر مشهد می باشد و هاشمی می خواهد این رکورد را بشکند و به نام خود ثیت کند و در این راه همراهی و همکاری عموم مردم بوانات را همراه با دعای خیر خواهان است.

بمناسبت همزمانی این برنامه با هفته نیروی انتظامی و همکاری خانواده شهید نیروی انتظامی بوانات شهید سید جواد علوی این برنامه را با نام این شهید بزرگوار به ثبت خواهد رساند.


منبع: حرف رسا

برچسب ها: بوانات ، دونده ، رکورد
نظرات بینندگان