کد خبر: ۱۱۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶

آشنایی دانش آموزان سپیدانی با قوانین راهنمایی ورانندگی

دانش آموزان دبستان پسرانه شهید احمدی سپیدان، با اجرای طرح آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی توسط پلیس راهور شهرستان، با قوانین عمومی راهنمایی رانندگی آشنا شدند.

به گزارش شیرازه، سروان وحید حسینی رئیس پلیس راهورشهرستان سپیدان در حاشیه اجرای این طرح اظهار کرد: ارتقای فرهنگ ترافیک در میان شهروندان، یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که پلیس راهنمایی و رانندگی همه‌ساله در میان دانش‌آموزان برگزار می‌کند.

حسینی افزود: با اجرای برنامه آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی در سطح مدارس، طرح آشنایی افراد با وظایف شهروندی، رواج فرهنگ درست ترافیکی و قانون پذیری در مقابل ترافیک و انتقال آن از فرزندان به خانواده تسهیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش موظف است تا باید با همکاری نهادهای مرتبط آموزش‌های ترافیکی و ایمنی، آموزش قوانین راهنمایی ورانندگی را به عنوان یکی از مهارت‌های زندگی اجتماعی، از سنین پایین در وجود کودکان نهادینه نمایند.

رئیس پلیس راهور شهرستان سپیدان تأکید کرد: دانش‌آموزان بهترین پلیس و بهترین تذکردهندگان هستند؛ چون اکثر خانواده‌ها به تمام تذکرات آن‌ها اهمیت می‌دهند؛ لذا آموزش و آگاه‌سازی کودکان نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی یک امر مهم در ارتقای فرهنگ تلقی می‌شود.

منبع:  مارگون
برچسب ها: سپیدان ، رانندگی ، فارس
نظرات بینندگان