کد خبر: ۱۱۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۶

تبدیل پایگاه اورژانس درون شهری سروستان به پارکینگ!

پایگاه اورژانس درون شهری سروستان که توسط یکی از خیّرین سروستانی ساخته شده به دلیل عدم پایبندی دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه تعهد خویش به پارکینگ آمبولانس و استراحتگاه کارکنان اورژانس تبدیل شده است.

به گزارش شیرازه،   اوایل مردادماه امسال و طی مراسم با شکوهی که به همت شورای خیرّین سلامت سروستان و با حضور مردم و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی همراه بود ساختمان پایگاه اورژانس درون شهری خیّرساز در این شهرستان افتتاح شد.


در این مراسم و بنابر تفاهم نامه ای که قبل از احداث این مرکز خدماتی با دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سوی  شورای خیّرین تامین سلامت سروستان منعقد شده بود، دکتر پیروی؛ رئیس اورژانس  بیمارستان های  استان ها فارس وعده استقرار واحد پیام گیر اورژانس در این پایگاه را به مردم و مسئولین را داد اما با گذشت 3 ماه از این وعده، هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته و این مساله باعث ناراحتی و رنجش خاطر مردم، شورای خیّرین  و همچنین خیّر و بانی احداث این مرکز خدماتی شده است.


حال باید دید این مرکز پیشرفته خیّرساز که با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد ریال و با هدف تسریع در خدمت رسانی به بیماران ساخته شده، همچنان به عنوان پارکینگ آمبولانس اورژانس و استراحتگاه کارکنان آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت و یا مسئولان به وعده  خود عمل کرده و فعالیت واقعی و دائمی خدمات اورژانس در آن انجام خواهد شد؟

منبع:  سروستان ما

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان