کد خبر: ۱۱۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶

نوجوانان شاهین فیروزآباد این روزها حال خوشى ندارند

لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کم کم به روزهاى پایانى خود نزدیک مى شود تا چهره قهرمان مشخص و ببینیم که سهمیه کشورى به کدام تیم خواهد رسید.

به گزارش  شیرازه، لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کم کم به روزهاى پایانى خود نزدیک مى شود تا چهره قهرمان مشخص و ببینیم که سهمیه کشورى به کدام تیم خواهد رسید.


هیچوقت دوست ندارم تا از شکست ها بنویسیم زیرا تلخى آن باعث ناراحتى تیم و دوستداران فوتبال شهرستان مى شود اما اخبار یک تیم در هر شرایطى باید انعکاس یابد.


نوجوانان خوب شهرمان گرچه در دو هفته اخیر در برابر نوجوانان لار و خلیج فارس شیراز دو شکست را در کارنامه خود دیدند اما به هیچ وجه از ارزش هاى آنها کاسته نخواهد شد.


آنها با  18امتیاز در گروه خود مقام اول را دارند و به مرحله ضربدرى صعود کرده اند، اما در یک هفته باقیمانده باید منتظر ماند تا بدانیم که در مرحله بعد حریف ما چه تیمى خواهد بود، بارها این را یادآورى کرده ایم که نوجوانان شاهین با مشکلات زیادى دست و پنجه نرم مى کنند، نداشتن اسپانسر مالى و سایر مسائل ریز و درشت دست اندر کاران تیم را از پا انداخته است.


 این بچه هاى معصوم که در طول هفته به خاطر درس و تحصیل تمرینى ندارند و اگر هم داشته باشند تنها یک جلسه است نمى توانند ضعف هاى خود را پوشش دهند، اما در هر حال هر چه به پایان بازى ها نزدیک مى شویم بایستى به خوبى مواظب باشیم تا تیم هماهنگى و انسجام خود را حفظ نماید.


 تلاش هاى چندین ماهه اگر در نقطه پایان به نتیجه نرسد مانند آب در هاون کوبیدن است، امید که همه عوامل دست در دست هم دهند تا این بازیکنان نوجوان مزد زحمات خود را بگیرند و سهمیه لیگ کشورى را از آن خود کنند.

ناصرآذریان

منبع: فیروزنا

نظرات بینندگان