کد خبر: ۱۱۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶

مشکلات شهرک بهمن کوار و پاسخ نایب رئیس شورای شهر

سید حجت حسینی نایب رئیس شورای شهر کوار به انتقادات نسبت به برخی از مشکلات شهرک بهمن کوار پاسخ داد.

به گزارش شیرازه،  تعدادی از شهروندان شهرک بهمن کوار در گفتگو با خبرنگار ما  نسبت به برخی از مشکلات این منطقه از شهر کوار گلایه داشتند و خواستار پیگیری این امر از طریق مسئولین امر بودند.


یکی از این شهروندان گفت: مردم شهرک بهمن از عدم وجود امکانات اولیه رنج می برند و حتی یک راه دسترسی درستی هم نداریم و جدیداً هم هر جا یه آسفالتی خراب کردند آوردن ریختن اونجا، واقعا چقدر بی انصافی هست چقدر زمان رأی گیری وعده و وعید به این بیچاره ها دادند، انصاف نیست این همه کم لطفی.


سید حجت حسینی نایب رئیس شورای شهر کوار در پاسخ به این انتقادات گفت: مردم شهرک بهمن مردمی زحمت کش و کم بضاعت هستند که به ناچار اقدام به ساخت و ساز بدون مجوز و بدون مالکیت در آن محل نمودند و با این حال شورای شهر تصمیم گرفتند زمینهای تصرف شده شهرداری را با قیمت پایین به خودشان واگذار نمایند، تخفیف ویژه و قسطی برایشان گذاشتیم که امیدواریم از این فرصت استفاده نمایند.


حسینی افزود: بحث آسفالت معابر آن، ابتدا اینکه دیوار کارخانه قند در جاده واقع گردیده و فعلا تا تعیین تکلیف، امکان جدول گذاری و آسفالت وجود ندارد ضمن اینکه چند خانه مسکونی نیز در مسیر خیابان ساخت و ساز نمودند که باید عقب نشینی نمایند.


نایب رئیس شورای شهر یادآور شد: این آسفالتهایی که از خیابانها برداشت می شوند هر کامیون چهار میلیون قیمت دارد و بسیاری از مردم متقاضی خرید و استفاده از آن هستند و خود شهرداری مکانهای زیادی مانند پیاده رو های سی متری ارتش و چهل متری خلیج فارس دارد که می تواند به نحو صحیح برای استفاده عموم از این آسفالتها استفاده نماید اما دیدیم که مردم شهرک بهمن خاک آزارشان می دهد و لذا تصمیم گرفتیم با انتقال آسفالت های تراشیده شده از سطح شهر به این نقطه، به آن محله کمک و مساعدت نماییم.


منبع:  بهارکوار

برچسب ها: کوار ، مجلس ، مشکلات
نظرات بینندگان