کد خبر: ۱۱۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶

نجات جان مادر باردار و تولد نوزاد با کمک تکنسینهای اورژانس 115 فسا در سرپل ذهاب

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی فسا گفت : تیم عملیاتی اورژانس 115 فسا که جهت خدمت رسانی به مناطق زلزله زده در غرب کشور می باشند، در یکی از ماموریت های خود در سرپل ذهاب موفق به نجات جان مادرباردار و نوزادش شدند.

به گزارش شیرازه، یوسف علیپوریان مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی فسا : تیم عملیاتی اورژانس 115 فسا که جهت خدمت رسانی به مناطق زلزله زده در غرب کشور می باشند، در یکی از ماموریت های خود در سرپل ذهاب موفق به نجات جان مادرباردار و نوزادش شدند.

علیپوریان افزود: با توجه به شروع فرایند زایمان طبیعی ، تکنسینهای اورژانس سریعا اقدامات اولیه را برای مادر و نوزاد انجام می دهند و  در نهایت هر دو سالم به بیمارستان صحرایی تحویل داده شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی فسا با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون تعداد 11 ماموریت اورژانسی توسط اکیپ اعزامی انجام شده است، اظهار داشت : انتقال 7 مصدوم از روستاهای زلزله زده به بیمارستان معتضدی کرمانشاه و 4 مصدوم به بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه از جمله این ماموریت ها می باشد.

گفتنی است اکیپ اعزامی به مناطق زلزله زده شامل : آقایان احسان دستان(سرپرست)، کوروش لطفی، علیرضا محمودی پور، جواد حیدری نژاد، حسین زارعیان و عباس نظریان می باشند .

منبع: فسایی

برچسب ها: فسا ، تولد ، زلزله
نظرات بینندگان