کد خبر: ۱۱۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶

تکواندوکار خنجی، یکی از افتخارات خود در لیگ استان را به جانباز شیمیایی تقدیم کرد

صدیق رحیمی‌نیا تکواندوکار خنجی که قهرمانی کشور و نایب قهرمانی تکواندوی نونهالان جهان را در کارنامه پرافتخار خود دارد، یکی از افتخارات خود را به "سیف‌اله نصیری" یکی از جانبازان شیمیایی شهرستان خنج تقدیم کرد.

به گزارش شیرازه، صدیق رحیمی‌نیا تکواندوکار خنجی که قهرمانی کشور و نایب قهرمانی تکواندوی نونهالان جهان را در کارنامه پرافتخار خود دارد، طی مراسمی در اقدامی زیبا، افتخارات خود در کسب عنوان سه دوره فنی‌ترین مبارز لیگ استان فارس در سال‌های 93، 94 و 95 را به "سیف‌اله نصیری" یکی از جانبازان شیمیایی شهرستان خنج تقدیم کرد.


در این مراسم که در منزل این جانباز برگزار شد، مختار عباسی فرماندار، سرهنگ علی همتی سروستانی فرمانده سپاه، حجت‌الاسلام قاسم اسلامی‌نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی، سید‌ایمان موسوی رئیس دادگستری، شیخ محمدعارف ابونجمی امام جمعه موقت اهل‌سنت، منصور غفوری رئیس آموزش و پرورش، شیخ عبدالمجید غنی‌پور امام جمعه اهل‌سنت روستای چاه‌طوس و جمعی دیگر از مسؤولین و همچنین رؤسای ﮪﯿﺄت‌های ورزشی و اهالی ورزش شهرستان حضور داشتند.

در ابتدای مراسم حجت‌الاسلام قاسم‌ اسلامی‌نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی خنج در سخنانی جان باختن جمعی از هموطنان در حادثه زلزله غرب کشور را تسلیت گفت و مردم را برای کمک به حادثه‌دیدگان فراخواند.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران دوران دفاع مقدس، از اقدام صدیق رحیمی‌نیا در تجلیل از جانباز جنگ تحمیلی تشکر نمود و اظهار داشت: قهرمانان واقعی در پیشگاه ملت ایران، شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران می‌باشند، زیرا که امنیت امروزمان را مدیون فداکاری این قهرمانان هستیم.



در ادامه، شیخ محمدعارف ابونجمی امام جمعه موقت اهل‌سنت خنج نیز در مطالبی ضمن تسلیت حادثه زلزله در غرب کشور، به تجلیل اقدام تکواندوکار خنجی پرداخت و گفت: اقدام صدیق رحیمی‌نیا تکواندوکار موفق خنجی که بخشی از افتخارات خود را به سیف‌اله نصیری جانباز عزیز تقدیم نموده، به معنای ابراز ادب و احترام به تمامی جانبازان است.

وی عنوان کرد: آرامشی که داریم مدیون ایثارگری‌های این جانبازان و شهدا می‌باشد و قدردانستن این عزیزان به معنای شکرگزاری ارزش‌هایی است که خداوند به ما عطا کرده است.



در ادامه این مراسم صدیق رحیمی‌نیا ورزشکار خنجی، افتخارات خود در کسب عنوان سه دوره متوالی فنی‌ترین مبارز لیگ تکواندوی استان فارس در سال‌های 93، 94 و 95 را به سیف‌اله نصیری جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی تقدیم کرد.

در پایان نیز شیخ عبدالمجید غنی‌پور امام جمعه اهل‌سنت روستای چاه‌طوس از حضور مسؤولین شهرستان و تمامی افرادی که در این مراسم حضور پیدا کردند، تشکر نمود و گفت: این اقدام کمترین کاری است که می‌شود در جبران ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی، انجام داد.

به گزارش خنج کهن، صدیق رحیمی‌نیا اهل شهرستان خنج بوده و تاکنون افتخارات زیادی از جمله قهرمانی در مسابقات تکواندوی خردسالان کشور در سال 93، بهترین مبارز لیگ تکواندوی خردسالان کشور در سال 93، فنی‌ترین مبارز استان فارس در سه دوره متوالی در لیگ تکواندوی خردسالان و نونهالان استان فارس در سال‌های 93 تا 95، کسب مدال برنز مسابقات جهانی تکواندو در سال 2014 کشور بلغارستان، نایب قهرمانی در لیگ برتر تکواندو نونهالان کشور در سال 95، راهیابی به تیم ملی تکواندوی نونهالان کشور در سال 96 و کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی تکواندو در سال 2017، در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است تقدیم بخشی از افتخارات صدیق رحیمی‌نیا به جانباز جنگ تحمیلی، چهارمین اقدام این تکواندوکار در تجلیل از افراد مختلف بوده است. وی در سال 93 یکی از مدال‌های خود را به خلبان ابراهیم کریمی به دلیل تجهیز خانه تکواندو شهرستان خنج اهدا کرد. صدیق، یکی دیگر از مدال‌های خود را نیز در فینال مسابقات فوتسال یادواره شهید حسن قائدی رئیس پیشین اورژانس خنج که در حادثه سقوط بالگرد در حین ﻣﺄموریت به شهادت رسید، به فرزند خردسال این شهید اهدا نمود.

اقدام سوم این تکواندوکار خوش‌اخلاق در اهدای مدال نیز به ابتدای سال 96 برمیگردد؛ صدیق یکی از مدال‌های دیگر خود را نیز در همایش پیاده‌روی خانوادگی، به جاسم جعفری به دلیل حمایت‌هایی که از این ورزشکار در لیگ استانی داشته، تقدیم کرد.



















 

منبع: خنج کهن

برچسب ها: جانباز ، تکواندو ، خنج
نظرات بینندگان