کد خبر: ۱۱۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۶
قصه ساخت کارخانه آلمینیوم جنوب کشور؛

فحش و ناسزا؛ پاسخ نماینده به روشنگری و مطالبه مستندات

قصه ساخت آلومینیوم و ادعای مربوط به پیگیری فاینانس، قصه ای تکراری شده است. آلومینیوم جنوب که با سفر رییس جمهور به فارس در اردیبهشت 94 رسما کار دوران ساخت آن شروع شد اینک نقل محافل شده است.

به گزارش شیرازه، قصه ساخت آلومینیوم و ادعای مربوط به پیگیری فاینانس، قصه ای تکراری شده است. آلومینیوم جنوب که با سفر رییس جمهور به فارس در اردیبهشت 94 رسما کار دوران ساخت آن شروع شد اینک نقل محافل شده است.


قطعا مردم عزیز می دانند برای شروع به ساخت این گونه کارخانه ها نیاز با آزاد شدن ال سی و نهایی شدن فاینانس دارد که همه اینها در دوران قبل از حضور سید محسن علوی در منطقه انجام گرفت (وی اولین بار در شهریور 94 اظهار وجود کرد) و کارخانه وارد فاز اجرایی گردید.

از آنجایی که خبرهای مستند و دقیق رسانه های شهرستان و تذکرات لازم این رسانه ها، از سوی نماینده محترم با عنوان رسانه های بی انصاف روبه رو گردیده و پیام های توهین آمیز و فحش های ناسزا از سوی برخی اصلاح طلبان و حامیان این نماینده برای ما ارسال شده است، تصمیم گرفتیم برای اطلاع این عزیزان گوشه ای از مستندات خود را تنها برای این عزیزان رونمایی کنیم، چرا که مردم عزیز و شریف لامرد خود بهتر می دانند روند و زمان ساخت این کارخانه چه موقع و چگونه بوده است.

◀️مطالب زیر بخش های کوتاهی از مصاحبه مهندس مستقیمی مدیر عامل کارخانه آلومینیوم جنوب با خبرگزاری ماین نیوز(mainnews) است که در آذر ماه سال 94 انجام گرفته و در سایت رسمی شرکت آلومینیوم جنوب قرار گرفته است.

♦️آلومینیوم جنوب در دسامبر 2005 تاسیس شد و در این مدت متاسفانه به دلایل مختلف تا شروع دولت یازدهم چندان اجرایی نشد

♦️حدود دو ماه پیش(مهر94) ال سی پروژه و گشایش اعتبار پروژه در بانک صادرات ایران و با همکاری پنج بانک ایرانی انجام شد. رقم گشایش اعتبار نزدیک به یک میلیارد و 400 میلیون دلار است و قرار است پروژه به صورت EPC در مدت 42 ماه راه‌اندازی کامل شود

♦️البته از ماه 30 به بعد بخش احیا فعالیت خود را آغاز می‌کند و در واقع تولید فلز از ماه 30 آغاز می‌شود.

♦️تاکنون حدود #دو ماه از فعالیت پیمانکار در سایت گذشته است و پیش‌بینی ما این است که 27 تا 28 ماه دیگر این پروژه راه‌اندازی شود.

♦️آلومینیوم جنوب در قالب یک قرارداد مشارکت مدنی چندجانبه با چندین بانک و غدیر و ایمیدرو توانست گشایش اعتبار سنگینی را انجام دهد

منبع این خبر:  http://www.salcocompany.com/NewsDetail.aspx?newsid=65

لینک های زیر برخی از مطالبی است که در #سایت رسمی شرکت آلومینیوم جنوب وجود دارد که همه آنها #قبل از حضور سید محسن علوی در منطقه می باشد و نشان دقیقی از زمان و نحوه بودجه دارد که علاقه مندان می توانند مطالعه نمایند:


http://www.salcocompany.com/NewsDetail.aspx?newsid=31

http://www.salcocompany.com/NewsDetail.aspx?newsid=76

www.salcocompany.com/NewsDetail.aspx?newsid=364

منبع: لامرود
برچسب ها: لامرد ، رسانه ، نماینده
نظرات بینندگان