کد خبر: ۱۱۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۲ دی ۱۳۹۶

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان شیراز برگزار شد

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان شیراز با حضور 11 تیم پیگیری شد و نهایتا تیم پارس مهر به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی شیرازه این مسابقات با حضور ۱۱ تیم در سه گروه (۲ گروه ۴ تیمی و یک گروه سه تیمی) پیگیری شد. بنا بر این گزارش در گروه اول تیم های پارس مهر، دراک، پدیده و سورنو در گروه دوم رستوران برگ سبز، آرش، ‌گلستان و فجرشهیدسپاسی و همچنین در گروه سوم تیم های نام آوران، صدرا و داریون حضور داشتند.

این رقابت ها از روز 25 آذرماه آغاز گردید و قرار شد پس از انجام مرحله مقدماتی از هرگروه ۲ تیم به عنوان اول و دوم گروه خود به همراه دو تیم از بهترین سوم گروه ها به مرحله حذفی راه پیدا کنند. پس از برگزاری۱۵ رقابت در مرحله مقدماتی چهره تیم های صعود کننده به مرحله پلی آف مشخص شد.

از گروه اول تیم های پارس مهر وسورن، از گروه دوم تیم های آرش و رستوران برگ سبز واز گروه سوم تیم های نام آوران و داریون به همراه دوتیم گلستان ودراک که بعنوان بهترین تیم های سوم گروه توانستند به مرحله حذفی راه پیدا کنند. درادامه این رقابت ها و پس از انجام بازی های مرحله حذفی، در این مرحله تیم های پارس مهر، آرش، رستوران برگ سبز وسورن توانستند حریفان خود را مغلوب کرده و به مرحله ضربدری راه پیدا کنند.

پس از برگزاری مسابقات ضربدری دوتیم پارس مهر و سورن موفق به شکست حریفان خود شدند تا فینال را برگزارکنند. دوتیم رستوران برگ سبز و آرش هم رده بندی رقابت ها را برگزار کردند که درنهایت پس از انجام ۲۳ بازی در ۴ مرحله تیم آرش مقام سوم، سورن مقام دوم و تیم پارس مهر مقام اول و قهرمان این دوره از مسابقات شد.


برچسب ها: والیبال ، شیرازه ، ورزشی
نظرات بینندگان