کد خبر: ۱۱۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۶

تقابل ۶ امتیازی ارژن و شهرداری ساوه برای بقا در لیگ برتر

تیم لبنیات ارژن شیراز در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال کشور به مصاف «شهرداری ساوه» می‌رود.
به گزارش شیرازه هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از دیدارهای این هفته تیم «لبنیات ارژن شیراز» در دیداری خارج از خانه مقابل تیم «شهرداری ساوه» به میدان می‌رود.

وحید عرض پیما، هادی میراسماعیلی، هادی ترابی و علیرضا قربانی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 6 بر 3 به نفع ارژن شیراز پایان یافت.   

شمارش معکوس برای پایان لیگ آغاز شده است و تیم لبنیات ارژن شیراز برای حفظ سهمیه لیگ برتر به 9 امتیاز باقی‌مانده نیاز دارد.

تیم شهرداری ساوه نیز یکی از تیم‌هایی که مانند ارژن بر لبه پرتگاه سقوط به لیگ یک قرار دارد این تیم نیز برای بقا در لیگ برتر نیاز به نتیجه‌گیری در دیدارهای باقی‌مانده دارد و همین موضوع حساسیت این دیدار را بیشتر می‌کند زیرا برنده دیدار نه تنها یک قدم از خطر سقوط دور می‌شود بلکه حریف خود را به سمت پرتگاه سقوط به لیگ یک نزدیک‌تر می‌کند.

تیم لبنیات ارژن شیراز در 23 بازی گذشته 51 گل زده و 67 گل دریافت کرده است، تیم شهرداری ساوه نیز در 23 بازی گذشته 59 گل زده و 81 گل دریافت کرده است.

 در حال حاضر تیم ارژن با 6 برد، 3 مساوی، 14 باخت و کسب 21 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد. تیم شهرداری ساوه نیز با 6 برد، 4 مساوی، 13 باخت و کسب 22 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. تیم‌ مس سونگون ورزقان، گیتی‌پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان