کد خبر: ۱۱۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۱۳ دی ۱۳۹۶
انصاری نماینده داراب و عضو فراکسیون امید:

وقایع اخیر از ابتدا ریشه مردمی نداشت/بیش از هر زمان به همدلی و وحدت نیاز داریم

رضا انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس تاکید کرد: جریانی که در کشور به راه افتاده از همان ابتدا جریان مردمی نبود و باید توسط دستگاه های مربوطه بررسی دقیق صورت بگیرد.

به گزارش شیرازه،  رضا انصاری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس دهم در خصوص وقایع روزهای اخیر کشور به خبرنگار ما گفت: کشور از لحاظ اقتصادی شرایط سخت و خاصی دارد و مردم از ما مسئولین مطالبات و توقعاتی دارند.

وی افزود: با توجه به وقایع اخیر همه دستگاه های کشور باید با هوشمندی بیشتری وقایع آینده را پیش بینی کنند تا دچار غفلت نشویم و باید رصد خانه های ما دقیق تر عمل کنند.

انصاری با بیان اینکه مسئولین باید در گفته هایشان دقت بیشتری کنند، گفت: مسئولان قوا و نهادهای مختلف نباید به مسائل فرعی مشغول شوند و بذر ناامیدی نکارند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: در چهل سال اخیر انقلاب اسلامی خدمات زیادی انجام داده که البته هر دولتی نقاط ضعف و قوتی داشته اما نباید به گونه ای صحبت کنیم که مردم نا امید شوند.

انصاری با بیان اینکه فضای فعلی به نفع هیچ کس نیست، تاکید کرد: باید درگیری های انتخاباتی را پایان دهیم و به جای ایجاد ناامیدی به آینده روشنی که پیش رو داریم امیدوار باشیم.

عضو فراکسیون امید تاکید کرد: جریانی که در کشور به راه افتاده از همان ابتدا جریان مردمی نبود و باید توسط دستگاه های مربوطه بررسی دقیق صورت بگیرد.

وی افزود: همه مردم ایران این نظام، انقلاب اسلامی، اندیشه های امام و رهبری را دوست دارند هر چند که مشکلاتی هم وجود دارد اما این جریان با برنامه ریزی قبلی از مشکلات کشور سو استفاده کرد و هدفشان بی ثبات نشان دادن ایران است. اگر مشکلاتی هم وجود دارد راه مطالبه گری این نیست.

انصاری وحدت، همدلی و انسجام ملی را نیاز ضروری جامعه ایران اسلامی دانست و گفت: باید از رقابت ها و منازعه های جناحی بیرون بیاییم و برای حل مشکلات کشور متحد شویم.

منبع:داراب آنلاین

نظرات بینندگان