کد خبر: ۱۱۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۶
آشفتگی برای صندلی آشفته؛

آیا باز هم اشتباهی در انتخاب مدیران لامردی صورت گرفته؟!

دکتر سید محسن علوی نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر صنعت و معدن و تجارت، نسبت به جذب نیروی غیربومی در صنایع منطقه واکنش نشان داد.

به گزارش شیرازه،  "نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت، در صحن علنی مجلس، تصریح کرد: جذب نیرو در صنایع انرژی بر لامرد تحت مدیریت سازمان ایمیدرو به هیچ عنوان قانونی نبوده و حساسیت های محلی ایجاد کرده است؛ لذا باید تدابیر لازم اتخاذ شود و از این بی تدبیری ها که تاکنون توسط مسئولان محلی این قسمت صورت گرفته جلوگیری شود"


این بخشی از نطق پیش از دستور نماینده محترم مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی است.

علوی در بخش اول این تذکر، ادعا می کند سازمان ایمیدرو برای جذب نیرو خلاف قانون عمل کرده است، البته وی دقیقا مشخص نمی کند کدام قانون مدنظر وی برای جذب نیرو بوده است، هرچند این بخش از سخنان علوی مورد بحث ما نیست و در مطالب بعدی به آن خواهیم پرداخت.

رییس ستاد دکتر روحانی در لامرد، در بخش دوم این تذکر، مسئولین محلی را سیبل قرار داده و با بکار بردن جمله "بی تدبیری مسئولان محلی" آنها را مورد عتاب خود قرار می دهد، حال سوال اینجاست این مدیر محلی ایمیدرو که در جذب نیرو با بی قانونی "باعث ایجاد حساسیت های محلی شده"، کیست؟

با یک بررسی ساده می توان فهمید فقط یک نفر می تواند مورد خطاب نماینده محترم باشد؛ محمد آشفته آج بیشه تنها مسئول محلی ایمیدرو! 

 اما آشفته کیست؟

سه شنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۵ بود که سید محسن علوی با تلاش زیاد حکم پایان ماموریت سید ابوالحسن حقایقی بر مدیریت صنایع انرژی بر لامرد را گرفت و دوست صمیمی و نزدیک خود را  سکان دار این مجموعه کرد. دوست صمیمی که گفته می شد با نظر مستقیم و مثبت شخص سید محسن علوی برای این پست انتخاب شده و شکی در کارایی وی نیست!

آشفته حاصل تلاش های فراوان علوی برای حذف حقایقی بود، تغییری که باعث شادی علوی و طرفدارانش شد.

علوی معتقد بود با رفتن حقایقی و آمدن آشفته،  روند پیگیری پروژه ها و اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی لامرد تغییر خواهد کرد. 

 شادی که این روزها و با این‌نطق در صحن‌ علنی‌ مجلس مشخص می کند باز هم تغییری اشتباه صورت گرفته، اشتباهی که فقط دودش در چشم مردم و جوانان جویای کار منطقه می رود.

اما شواهد و اخباری که از گوشه و کنار به گوش می رسید نشان داد آشفته مدیری قانونمند است و حاضر نیست در مقابل هر درخواستی که وجاهت قانونی ندارد سر فرود آورد و این شروع اختلافات بود.

تذکر کتبی و کشاندن یک موضوع محلی به صحن علنی‌مجلس و حتی تلاش برای یافتن جایگزین برای این "مدیر محلی ایمیدرو"، همه نشانگر اختلافات شدید علوی پسر و کادر مدیریتی منطقه ویژه اقتصادی لامرد است.

 قطعا آشفته حاصل حلیمی است که سید محسن علوی برای منطقه آماده کرده و اکنون نیز خود وی مقصر است و باید پاسخگوی افکار عمومی باشد. افکار عمومی که از تغییرات یکسال به یکسال مدیران خود خسته شده اند.

منبع:  لامرود
برچسب ها: لامرد ، اشفته ، صنایع
نظرات بینندگان