کد خبر: ۱۱۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶

ممسنی خان گزیده است / بخشدار جدید سیاست زده و طایفه گرا نشود

مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی و همچنین رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ممسنی در سالن امیرکبیر شهر نورآباد و با حضور مدیرکل سیاسی استانداری فارس برگزار شد.

به گزارش شیرازه،در این مراسم آقای سید عبدالوهاب حسینی بخشدار سابق بخش مرکزی به دلیل فرارسیدن موعد بازنشتگی تکریم و آقای یوسف حیدری از فرزندان روستای جویجان و کارشناس مسئول سیاسی و انتخابات فرمانداری شهرستان رستم به سمت بخشدار مرکزی ممسنی معارفه شد.

همچنین آقای سید ایمان موسوی رئیس سابق جمعیت هلال احمر شهرستان ممسنی از این سمت تودیع و آقای محسن امیری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رستم با حفظ سمت به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر ممسنی معارفه شد.

رحمت الله فرامرزی فرماندار ممسنی در این جلسه با اشاره به اینکه هلال احمر باید همواره در آمادگی کامل باشد، بیان داشت: ممسنی در جایی قرار گرفته است که احتمال وقوع حادثه در آن بالا است بویژه قرار گرفتن در گسل قطر به کازرون احتمال وقوع حوادث را بالا برده است باید حوادث گذشته را آسیب شناسی کنیم و از زلزله اخیر  درس بگیریم و ضعف های موجود در سراسر کشور و شهرستان را مرتفع نمائیم که هنگام وقوع زلزله احتمال وقوع خسارات را به حداقل ممکن برسانیم.

وی با اشاره به حادثه خیز بودن شهرستان بر لزوم آمادگی نیروها  و امکانات و اقلام امدادی و بر آموزش امداد و کمک های اولیه به اقشار مختلف مردم علی الخصوص مناطق روستایی  تاکید نمود.

فرامرزی در خصوص تودیع بخشدار بخش مرکزی نیز گفت:این بخش در واقع از بخش های حساس در شهرستان ممسنی است که جمعیت بالغ بر 40 هزار نفر را دارد و دارای وسعت بسیار زیاد و روستاهای متعدد است که طایفه های متنوع از جمله جاوید  و بکش در آن قرار گرفته اند. لذا باید بخشدار ، بخش مرکزی فردی توانمند باشد و در راستای رفع مشکلات با تعامل و همکاری گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه پست ها ماندگار نیستند گفت: این مسئولیت ها فرصت و امانتی است که برای مدتی در اختیار ما قرار گرفته است  چه بهتر که در این زمان به دنبال خدمت به مردم باشیم و اثر مثبت از خود بجای بگذایم. هر کسی به دنبال خدمت به مردم باشد مورد تکریم و احترام مردم قرار خواهد گرفت.


فرامرزی خطاب به بخشدار جدید گفت:  مواظب باشید در دام مسایل سیاسی و طایفه گرایی نیفتید. تفکرات مسموم طایفه ای و سیاست زدگی  بسیار می تواند ضربه زننده باشد لذا باید نگاه فرا طایفه ای و فرا جناحی داشته باشید.همچنین تصمیمات عجولانه و غیر کارشانه گرفته نشود با دراید و هم فکری در چارچوب قانون به دنبال رفع موانع و مشکلات باشید.

بخش مرکزی یک بخش خاص است که کار کردن در این بخش نیازمند خلاقیت می باشد البته زمینه کار هم با وجود دهیاری ها و شوراهای اسلامی مهیا است.


سید یحیی هاشمی مدیرکل سیاسی استانداری فارس نیز در این جلسه بیان داشت: مهمترین ویزگی مسئولین پاک دستی  روحیه صداقت، راست‌گویی و  خدمت صادقانه به مردم است و فاصله ای بین مردم نباید داشته باشند.

شان ادارات به این است که خدمت گذار مردم باشند و مسئولین و پرسنل اداری بدانند جنگ تحمیلی را مردم مدیریت کردند و در سختی های پس از ان نیز ، مردم در صحنه حضور داشته اند پس بدانید ما به مردم نیاز داریم و باید خود را خدمت گذار مردم بدانیم.


وی در بخش دیگری گفت: مردم و خانواده شهدا و بسبجیان نور چشم ما هستند بسیاری از انها در تحقق امنیت کشو ر نقش آفرین بوده اند لذا دوستانی که مسیولیت می پذیرند باید بدانند وظیفه خدمت رسانی دارند و نباید در این راه  منیت ، غرو و تکبر دلشته باشند و بلکه هر انچه در اختیار دارند در طبق اخلاص بگذارند و به مردم خدمت کنند.

مدیر کل سیاسی و انتخاباتی استانداری فارس گفت: ممسنی هم خان گزیده است و هم پیش از انقلاب  سختی ها زیادی دیده و پس از انقلاب نیز خدمات زیادی به این منطقه ارائه شده است اما در برخی از نقاط هنوز محرومیت وجود دارد و باید تلاش بیشتری در این زمینه شود.


پایان گزارش /

منبع:  نورانلاین 
برچسب ها: نور اباد ، فارس ، معارفه
نظرات بینندگان