کد خبر: ۱۲۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
امام جمعه وراوی در جمع سپاهیان شهرستان مُهـر:

باید اخلاق پیامبر را به جهانیان معرفی کنیم/ کمتر کسی می‌پذیرد که آمریکا و اسرائیلی‌خیرخواه مردم جهان هستند

امام جمعه وراوی گفت: هم‌اکنون با روشنگری‌های مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی کمتر کسی در این جهان هستی می‌پذیرد که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها خیرخواه مردم جهان هستند و همه این روشنگری‌ها به برکت اخلاق خوب و اسلامی ما است.

به گزارش شیرازه،  شب گذشته سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهر به همراه کارکنان سپاه شهرستان مهر با حجت‌الاسلام محمد بحرینی امام‌جمعه وراوی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ پاسدار محمد رسول رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر بیان داشت: این دیدار به مناسبت سال نو و میلاد مبعث پیامبر (ص) و اعیاد شعبانیه برگزارشده است.

وی افزود: تقدیر و تشکر می‌کنیم از حجت‌الاسلام بحرینی امام‌جمعه بخش وراوی برای اینکه هم توانسته‌اند در بخش وراوی اتحاد بیشتری در بین شهروندان داشته باشند و هم به خاطر خطبه‌های سیاسی و به‌روز بودن این خطبه‌ها در سال جاری و سال‌های گذشته این بخش و امیدواریم روزبه‌روز شاهد شکوفایی هرچه بیشتر و بهتر این خطبه‌ها و کارها در این بخش باشیم.

وی ادامه داد: همهٔ ما به‌عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی و کسانی که پرونده دنیایی ما به‌عنوان پاسدار ثبت‌شده است و امیدواریم پرونده اخروی همه ما نیز مدافعان انقلاب ثبت شود.

فرمانده سپاه شهرستان مهر خاطرنشان ساخت: ما اعلام می‌داریم به‌عنوان سرباز ولایت در خدمت امام‌جمعه بخش وراوی بوده و هستیم و امیدواریم در این راه بتوانیم در تقویت گفتمان انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

رضایی عضو شورای تأمین شهرستان مُهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: امام‌جمعه به‌عنوان پرچم‌دار گفتمان انقلاب در بخش وراوی به‌خوبی نقش خود را ایفا کرده است و امیدواریم نیروهای ارزشی و انقلابی این بخش نیز ارزش و قدر چنین امام‌جمعه‌ای را بدانند و پشتیبان امام‌جمعه باشند.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام محمد بحرینی امام‌جمعه بخش وراوی بیان داشت: عرض تبریک و شادباش دارم خدمت فرماندهی سپاه شهرستان و کارکنان این نهاد مقدس و عرض تبریک به مناسبت ماه مبارک رجب و مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و ماه شعبان و امیدوارم سالی خوب و خوش همراه با موفقیت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی افزود: پیامبر (ص) دارای اخلاقی عظیم بودند و امروز امت وی نیز دارای این اخلاق عظیم بوده و هستند و یک عطر باید اول خود بوی خوب و خوش داشته باشد و وقتی‌که مورداستفاده قرار گرفت باید افراد نیز این بوی خوش را داشته باشند.

امام‌جمعه وراوی در ادامه اظهار داشت: در این برهه از تاریخ و زمان آن چیزی که از همه مسائل کاربرد خوبی دارد اخلاق است و امروزه شاهد آن هستیم که دشمنان اسلام با بداخلاقی تمام با دروغ و تهمت هر کاری که می‌تواند انجام می‌دهد و با هجوم فرهنگی به ما حمله کرده است و بهترین راهکاری که همه ما می‌توانیم انجام بدهیم اخلاق و رفتار خوب است و این اخلاق خود باید نسبت به خود و جامعه خود و هم نسبت به جامعه جهانی باشد.

وی ادامه داد: ما باید امروزه اخلاق پیامبر اسلام را به جهانیان معرفی کنیم و جهانیان تشخیص بدهند که حق و حقیقت با چه کسانی است و یکی از مقدمات ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) فهم و شعور مردم است و اگر حضرت ظهور کنند و مردم تشخیص ندهند و نفهمند همانند روزگار امام حسین (ع) و حضرت امیرالمؤمنین علی علیه الاسلام می‌شود.

حجت‌الاسلام بحرینی در ادامه صحبت‌های خود گریزی هم به رفتار آمریکایی‌ها در سطح بین‌الملل زد و گفت: روزگاری آمریکایی‌ها دم از حقوق بشر می‌زدند همه مردم این عالم قبول می‌کردند و می‌گفتند که چه صحبت‌های خوب و زیبایی و می‌گفتند که حتماً این کشورها که دارای تمدن هستند و خود آن‌ها به حقوق بشر عمل می‌کنند و برای دیگران نیز ارزش قائل هستند، اما هم‌اکنون با روشنگری‌های مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی کمتر کسی در این جهان هستی می‌پذیرد که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها خیرخواه مردم جهان هستند و همه این روشنگری‌ها به برکت اخلاق خوب و اسلامی ما است.

امام‌جمعه بخش وراوی یادآور شد: پیامبر اسلام (ص) مبعوث شدند برای تمامیت اخلاق و ما باید اول این اخلاق را از خودمان شروع کنیم و در مرحله بعد نسبت به جامعه و نسبت به مردم دیگر اقصا نقاط جهان هستی داشته باشیم.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب و اسلام راه‌های متعددی در پیش‌گرفته‌اند برای تخریب اخلاق خوب و اسلامی ما و ما باید در عوض مقابله کنیم و به نتیجه دلخواه خود برسیم.

امام‌جمعه وراوی در ادامه و در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع حمله موشکی آمریکا، اسرائیل و انگلیس به سوریه اشاره کرد و بیان داشت: این حملات نتیجه‌ای نبود که آن‌ها می‌خواستند و به دنبال آن بودند و مقام معظم رهبری بیان داشتند که این حرکت‌ها جنایات جنگی است و اگر قانونی در دنیا باشد باید همه آن‌ها محاکمه شوند و به‌عنوان جنایتکار جنگی به جهانیان معرفی شوند.

می‌طلبد کاری کنیم که ماهیت این کشورها بیشتر روشن شود و رفتار و کردار این کشورها هیچ اثری نداشته است و همه این رفتارها و کردارها زمینه‌ساز ظهور منی عالم بشریت است.

پایان پیام/

منبع:   عصر مُهر
برچسب ها: مهر ، امام جمعه ، سپاه
نظرات بینندگان