کد خبر: ۱۲۲۸۰۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
فرماندار آباده:

اگرمسئولی با رسانه بدرفتاری کند، برکنار می شود

فرماندار آباده گفت: اگر مسئولی در این شهرستان تحت هر عنوان با رسانه ای بد خلقی کرد و یا خبرنگاری را تحت فشار گذاشت، برکنار می شود.
به گزارش شیرازه، محمد اسداللهی شامگاه چهارشنبه در دیدار با اهالی رسانه و هنر در شهرستان آباده افزود: به رسانه ها فرصت دهیم انتقاد کنند، مسائل را بیان و از کمبودها صحبت کنند.

فرماندار آباده، مطالبه گری رسانه ها از مسئولان و ارگان ها را یک رسالت دانست و افزود: بر این باوریم که اهالی رسانه، پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و باید بر رسالت خود که همان مطالبه گری و انتقاد از مشکلات و مسائل هست پابرجا بمانند.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم جامعه بهنجاری داشته باشیم باید ارزش های فرهنگی احیا شود و به هنرمندان، فرهیختگان و اندیشمندان فرصت بیان نظرات و پیشنهادها را بدهیم.

اسداللهی با اشاره به تاثیرات فضای مجازی در جامعه کنونی اظهار کرد: از اصحاب رسانه می خواهم اتهامی به کسی بدون سند زده نشود و در کنار انتقادات، از ظرفیت های مثبت شهرستان دفاع کنیم.

فرماندار آباده گفت:نباید اجازه داد که تخریب اشخاص به یک فرهنگ تبدیل شود چراکه مانع رشد جوانان و پرورش مدیران جوان در جامعه می شود.

اسداللهی با بیان اینکه برای رشد و توسعه اقتصاد و سیاست در یک جامعه ابتدا باید به فرهنگ وهنر توجه جدی شود، گفت : روح فرهنگی به معنای با هم بودن و فهم مشترک داشتن از مسایل است.

فرماندار آباده گفت: هر مسئول باید یک هنرمند باشد، مخالف تندروی ها در فرهنگ وهنر هستم و معتقدم مردم به شادی نیاز دارند و نباید به بهانه های مختلف در برنامه های با این عنوان سنگ اندازی شود.

اسدالهی با بیان اینکه شهرداران این شهرستان مکلف به حمایت ویژه از حوزه فرهنگ و هنر هستند، گفت: هدف دنبال کردن جامعه سلامت محور است و معتقدم باید با همکاری شهرداران و شوراهای اسلامی، فرهنگ و هنر در این شهر رشد و گسترش بیشتری پیدا کند و فضاهای فرهنگی و هنری بیشتری در آباده ساخته شود.

علی اکبر عرب شیبانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده در این نشست به بیان توضیحاتی درباره وضعیت پروژه های نیمه تمام این اداره نظیر نگارخانه آباده که با 90درصد پیشرفت نیمه کاره رها شده است، پرداخت و اهالی رسانه و هنر به بیان نظرات خود پرداختند.

شهرستان آباده در فاصله 276 کیلومتری از شمال شهر شیراز واقع شده است.
برچسب ها: اباده ، فارس ، فرماندار
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
1
کجای قانون چنین اجازه ای به فرماندار داده؟
دوست
-
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
1
سلام دوستان عزیز در سایت شیرازه .
شما که اینقدر اخبار مر بوط به اسدالهی رو پوشش می دهید آیا میدانید وی از عناصر افراطی اصلاح طلب بوده و تمام حرفها فقط شعار می باشد؟
همام
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
1
این هم از آن حرف هاست. مگر اهالی رسانه تافته حدا بافته اند؟ اینهمه ارزش ها نادیده گرفتخ می شود. اینهمه بیت المال به هدر می رود. اینهمه بواسطه سوء مدیریت مردم بدبین می شوند .و.... ، هیچکدام شایسته از کار برکنار شدن نیستند وفقط برخورد بد بارسانه گناه نابخشودنی است؟ اینگونه افراد(آقای فرماندار) به دنبال مطرح کردن خودشان هستند. از این دست افراد باید ترسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
1
آقای فرماندار خیلی تند میری