کد خبر: ۱۲۶۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

رحمانی سرپرست استانداری فارس شد/ خداحافظی تبادار از مسئولیت استانداری و مردم فارس

وزیر کشور با صدور حکمی یدالله رحمانی را به عنوان سرپرست استانداری فارس منصوب کرد.
به گزارش شیرازه، وزیر کشور، یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس را به عنوان سرپرست استانداری فارس منصوب کرد.

رحمانی سرپرست استانداری فارس شد/ خداحافظی تبادار از مسئولیت استانداری و مردم فارس

اسماعیل تبادار استاندار فارس نیز امروز 26 آبان ماه و در آخرین روز از مهلت قانونی حضور مدیران بازنشسته شاغل در دولت با انتشار پیامی با مردم استان فارس خداحافظی کرد.

پیام اسماعیل تبادار به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
توفیق خدمت در عرصه مسئولیت اجرایی طی سالیان متمادی از الطاف بزرگ الهی نسبت به این‌جانب بود که زبان از عهده شکرگزاری آن قاصر است.

اکنون‌که دفتر خدمتگزاری خویش را در خطه‌ی پرمهر و عطوفت فارس به پایان می‌رسانم امید آن دارم که حق این نعمت را نیکو به‌جا آورده و اندکی از بی‌شمار الطاف بی‌کرانه‌ی الهی را که همواره شامل حال بنده بوده است، پاسخ گفته باشم.

با امید به آنکه مردم فهیم فارس، هرگونه قصور در این راه را بر من ببخشایند و با خضوع قلب در لحظات زلال نیایش، مرا از دعای خیرشان محروم ندارند، حُسنِ ختامِ وداع با عزیزان را سپاسگزاری از زحمات و یاری‌های دلسوزانه و همیشگی مردم معرفت اندیش و نکته‌سنج استان، علما و روحانیون به‌ویژه حضرت آیت‌الله دژکام نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و مرحوم آیت‌الله ایمانی امام‌جمعه فقید شیراز، نخبگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم شورای تأمین، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، تمام نهادها، سازمان‌ها، احزاب و سمن‌ها، اصحاب رسانه و خبرنگاران، اعضای محترم شورای شهر، فعالان مدنی و بخش خصوصی، فرهنگیان، دانشگاهیان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران، معاونان، مشاوران، کارشناسان و ... قرار داده و امیدوارم در گذرگاه کار و تلاش با یاری دوستانِ همیشه همراه، بر طریق جریده‌ی فراغت و سلامت گام نهاده باشم.
  حی توانا نگهدارتان باد

«به دعا آمده ام ،هم به دعا دست برآر                           که وفا با تو قرین باد و خدا یاور ما»
       

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷
0
این که ضعیف تر از تیاراره!؟!؟