کد خبر: ۱۲۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

درخشش جوانان ووشوکار فارس در مسابقات انتخابی تیم ملی

تیم ووشو جوانان استان فارس در مسابقات انتخابی تیم ملی، پس از پنج روز رقابت با کسب ۹ سهمیه ی ورود به تیم ملی به کار خود پایان داد.
به گزارش شیرازه تیم ووشو جوانان استان فارس در مسابقات انتخابی تیم ملی که از ۲۲ بهمن ماه ۹۷ در استان اصفهان شهرستان نجف اباد آغاز شده بود پس از پنج روز رقابت با کسب ۹ سهمیه ی ورود به تیم ملی به کار خود پایان داد.

تیم استان فارس در بخش ساندا ۴ دعوتنامه به اردو های تیم ملی را کسب کرد و توانست با مربیگری سیدیاسر موسوی و مصطفی حیدری مدال های مختلفی را کسب نماید.
مهدی رضوی مدال طلا وزن ۶۰ کیلوگرم جوانان، محمد حسین زارع پور مدال برنز وزن ۴۸ کیلوگرم جوانان، رامین رضایی مدال برنز وزن ۴۸ کیلوگرم نوجوانان و همچنین محمد مهدی بهمنی به صورت استعدادیابی توسط مربیان تیم ملی در وزن ۶۵ کیلوگرم جوانان دعوت به اردوی تیم ملی شد.

تیم تالو حاضر در این مسابقات نیز کار خود را از پنج شنبه ۲۵ بهمن ماه با مربیگری مجتبی علمداریان و سیدسامان احمدی آغاز کرد و توانست ۵ مدال خوشرنگ را به نام خود ثبت کند.
مهدی اخلاق عالی، مدال نقره فرم تایچی و نقره فرم تایچی جین جوانان ، سهیل خرمی، مدال برنز فرم تایچی جین نوجوانان و علی قاسمی، مدال برنز فرم جین شو و برنز فرم چیانگ شو ورزشکاران موفق این بخش بودند.

دعوت شدگان و مقام آوران این مسابقات، اردیبهشت ماه سال ۹۸ به رقابت های درون اردویی تیم ملی خواهند رفت و نفرات برگزیده به مسابقات قهرمانی آسیایی برونئی اعزام خواهند شد.

درخشش جوانان ووشوکار فارس در مسابقات انتخابی تیم ملی

برچسب ها: شیرازه ، ورزشی ، ووشو
نظرات بینندگان