کد خبر: ۱۳۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸

اول روز ثبت نام انتخابات مجلس در ممسنی / یک ثبت نام موفق و یک ثبت نام نا موفق

امروز یکشنبه دهم آذر ۹۸، انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی با آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات کلید خورد که این ثبت نام به مدت هفت روز یعنی تا روز شنبه ۱۶ آذر ادامه دارد. داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و با حضور در فرمانداری‌های سراسر کشور، وزارت کشور و دفاتر وزارت امور خارجه در دیگر کشورها برای نامزدی در این دوره از انتخابات ثبت نام کنند.

در شهرستان ممسنی نیز ثبت نام از صبح امروز آغاز شده و داوود ایوبی فرماندار ممسنی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: از تمامی نامزدهای انتخاباتی خواستاریم که جهت اجرای سریعتر روند ثبت نام با در دست داشتن تمامی مدارک در محل فرمانداری حاضر شوند.

یکی از موارد مهم در این زمینه مدارک تحصیلی است که حتما باید اصل مدرک به کاربران ارائه شود.

وی در خصوص روند همکاری با شورای نگهبان نیز گفت: اعضا شورا در محل فرمانداری حاضر هستند و بر اساس قانون با هم تعامل خوبی داریم.

وی روند ثبت نام را مناسب خواند و ابراز امیدواری کرد طی روز های آینده میزان اسقبال نامزدهای انتخاباتی بالاتر باشد و گفت: ما تا پایان ساعت اداری روز شنبه امادگی کامل جهت ثبت نام نامزدهای انتخاباتی را داریم و با توجه به فرصت مناسبی یک هفته ای که تعیین شده به نظر می رسد زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد لذا انتطار می رود نامزدها هر چه زودتر جهت ثبت نام به فرمانداری مراجعه کنند.

آخرین تایید شده ی انتخابات قبل، اولین ثبت نامی دوره ی جدید انتخابات مجلس


محمد محمودی که در انتخابات مجلس دهم در لحظات آخر توانست مجوز حضور در انتخابات را کسب کند بار دیگر پا در این عرصه ی سیاسی گذاشته است و به عنوان اولین نامزد جهت ثبت نام به فرمانداری ممسنی مراجعه کرد که همسر و فرزندان خردسالش او را همراهی می کنند.

روند ثبت نام بیش از ۲ ساعت طول کشید که به نطر می رسد این روند ثبت نام کند بوده و امیدواریم طی روزهای آینده سرعت بیشتری از طریق دست اندرکاران فرمانداری و شورای نظارت صورت گیرد

محمودی پس از ثبت نام گفتگو با خبرنگاران را نپذیرفت و به سوالات انها پاسخ نداد تا مشخص نباشد فعلا با کدام گرایش سیاسی وارد انتخابات شده و از دلیل حضور خود همراه با خانواده نیز پرده بر نداشت.

اما به اصرار خبرنگار ما در خصوص این سوال که در صورت تایید یا عدم تایید صلاحیت به قانون پایبند خواهید بود؟ اظهار داشت: ۱۰۰ درصد همینگونه خواهد بود، تایید خواهم شد نگران نباشید!


اول روز ثبت نام انتخابات مجلس در ممسنی / یک ثبت نام موفق و یک ثبت نام نا موفق

علی عباسیان ثبت نام نکرد / به قانون احترام میگذارم

عباسیان دیگر نامزذ انتخاباتی بود که صبح امروز که جهت ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس وارد فرمانداری ممسنی شد اما به دلیل تکمیل نبودن مدارک تحصیلی فعلا ثبت نام نکرد

وی گفت: طی روز های آینده جهت ثبت نام اقدام خواهم کرد.

عباسیان نسبت به روند اجرای قوانین در مراحل ثبت نام گفت: به قانون تمکین می کنم و نسبت به مراحل قانونی شورای نگهبان نیز احترام میگذارم و این شورا را یکی از نهاد های پاک می دانم و چه در صورت تایید یا عدم تایید صلاحیت تمکین خواهم کرد.

گفتنی است علی عباسیان شش ماه پیش با استعفا از ریاست ثبت اسناد شهرستان رستم خبر ورود انتخاباتی خود را کلید زده بود.

او نیز مانند محمد محمودی همراه با همسر خود روند ثبت نام را انجام داد تا روز اول انتخابات کاملا خانوادگی باشد.

اول روز ثبت نام انتخابات مجلس در ممسنی / یک ثبت نام موفق و یک ثبت نام نا موفق

اول روز ثبت نام انتخابات مجلس در ممسنی / یک ثبت نام موفق و یک ثبت نام نا موفقاول روز ثبت نام انتخابات مجلس در ممسنی / یک ثبت نام موفق و یک ثبت نام نا موفق
اول روز ثبت نام انتخابات مجلس در ممسنی / یک ثبت نام موفق و یک ثبت نام نا موفق

نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان