کد خبر: ۱۳۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۸

پاسارگاد میزبان مسابقات والیبال بانوان لیگ دسته یک کشور

مسابقات والیبال بانوان لیگ دسته یک کشور از روز شنبه 16 آذرماه به میزبانی سعادتشهر آغاز شده است

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد  مسابقات والیبال بانوان لیگ دسته یک کشور از روز شنبه 16 آذرماه به میزبانی تیم والیبال تبسم این شهرستان و با همکاری هیئت والیبال پاسارگاد در سالن مجموعه ورزشی شهید حاجی پور سعادت شهر آغاز شده است.
 زرنویس ناظر فنی این دوره از مسابقات در گفتگویی کوتاه گفت: در مسابقات والیبال بانوان کشور در دور رفت 15 تیم حضور دارند که در سه گروه 5 تیمی در شهرهای قائم شهر ، پاسارگاد و زنجان با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی با بیان اینکه تیم تبسم پاسارگاد که در گروه (ب) قراردارد به همراه تیمهای سورن مشهد ، شرکت زوپری ، سروقامتان بابل و جوانان زرتشتی یزد در سعادت شهر مرکز شهرستان پاسارگاد به مصاف هم خواهند رفت.
وی گفت : این مسابقات که از روز شنبه 16 آذر در سعادت شهر آغاز شده است تا روز چهارشنبه 20 آذرماه ادامه خواهد داشت.
زرنویس افزود: مسابقات دور برگشت به میزبانی تیم جوانان زرتشتی یزد در این شهرستان برگزار می شود اما زمان برگزاری این مسابقات هنوز اعلام نشده است.
زرنویس بابیان اینکه در مسابقات والیبال بانوان کشور از هرگروه دوتیم به مرحله بعد صعود می کنندگفت :6 تیم صعودکننده مرحله پایانی را بصورت دوره ای برگزار می کنند که در پایان دوتیم اول و دوم به مسابقات لیگ برترکشور راه خواهند یافت.
بازیکنان تیم تبسم پاسارگاد :
الهه خوشروي ،سارا محمودي ، آيدا يزدان شناس ،نازنين شريعتي پناه ، شيما صمدي ،سارا اسكندري(پاسارگاد) ، شهلا دورودي ، نسرين محمودزاده ،نرجس رعيتي، پريسا چمن فر ، هميلا رضائيان سودابه صالحي(کاپیتان) ، ماجده جعفري ، سهيلا جميلي ، نسترن مروت(پاسارگاد) و مليكا زارعي(پاسارگاد) می باشند
مربيان : مريم گودرزي و سودابه صالحی(کاپیتان تیم)  کمک مربی : ملیحه محمدی و سرپرست تیم: نغمه پرویزیان تیم تبسم شهرستان پاسارگادرا همراهی می کنند. مسئول برگزاري ليگ دسته يك کشور را پريچهر غفاري از تهران برعهده دارند.
قابل ذکر است که حمایت مالی تیم تبسم پاسارگاد را عسکر دهقان مدیرعامل تیم و صاحب کارخانه شوریجات و ترشیجات تبسم شهرستان پاسارگاد برعهده دارند. دهقان از افرادی است که تا کنون اسپانسر تیمهای مختلف ورزشی بوده و تیمهای شرکت کننده در مسابقات استانی وکشوری از حمایتهای مالی وی برخوردار بوده اند و نامبرده حامی قهرمانان و ورزشکاران شهرستان بوده است.

    نظرات بینندگان