کد خبر: ۱۳۵۳۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۸

امام جمعه سعادت شهر : جنایتکاران بدانند که انتقام خون سردار سلیمانی را با فتح قدس خواهیم گرفت

امروز مردم سراسر ایران در مصلاهای نماز جمعه به نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل اعلام میدارد که انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را با فتح قدس خواهیم گرفت .
به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد امام جمعه سعادت شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در ضمن عرض تسلیت به صاحت مقدس امام زمان (عج) ، رهبر انقلاب و مردم عزیز ایران بخاطر شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس گفت :
شهید حاج قاسم سلیمانی یک چهره بین المللی مقاومت است و این شهادت باعث میشود خط جهاد ومقاومت با انگیزه مضاعف به راه مقاومت و ایستادگی ادامه دهند .

وی گفت : روز ۱۳دی ماه به خاطر شهادت سردار رشید و سرافراز اسلام که بدست تروریست بین الملل ، رژیم جنایتکار و خبیث آمریکا در تاریخ ماندگار شد .  آمریکا با این اقدام دد منشانه برگ ننگین دیگری در کارنامه سیاه خود ثبت کرد.
او افزود : حاج قاسم سلیمانی بیش از هرچیزی دوست داشت او را سرباز ولایت خطاب کنند ، عظمت او در اطاعت آگاهانه و اخلاص و مجاهدت دائمی او بود . حاج قاسم سلیمانی یک فرد نبود ، یک تفکر ، یک راه نورانی و سمبل بصیرت دینی جهاد برای رهایی همه مظلومانه عالم بود و او پرورش یافته مکتب امام و سرباز مخلص امام خامنه ای بود.

حجت الاسلام عزیزی گفت: شهادت سردار سلیمانی آغاز فصل جدیدی در اوج گیری جبهه مقاومت و موجب اتحاد جهان اسلام و جبهه مقاومت خواهد بود.
امام جمعه سعادت شهر ادامه داد : تروریسم جهانی به رهبری آمریکا و اسراییل جنایتکار باید از این پس منتظر انتقام های سخت جبهه مقاومت اسلام باشد.
وی افزود : انتقام از خون حاج قاسم سلیمانی یک مطالبه ایرانی نیست بلکه یک مطالبه اسلامی است.
حاج قاسم سلیمانی بنیانگذار هسته های بین المللی در دوران اخیر در کشورهای منطقه بوده است که همین ها خار چشم دشمنان شده است .  همه آزادی خواهان جهان خون خواه ، خون پاک حاج قاسم سلیمانی خواهند بود .
او در ادامه گفت : دشمنان بدانند مکتب خمینی و خامنه ای ، سلیمانی ها دارد و به لطف الهی و عنایات امام زمان دشمن بزودی نتیجه خباثت خود را دریافت خواهد کرد.
حاج اقا عزیزی افزود: امروز مردم سراسر ایران در مصلاهای نماز جمعه به نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل اعلام میدارد که انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را با فتح قدس خواهیم گرفت . ملت های مسلمان بدانند بزودی انشالله دنیا ، جهان بدون آمریکا را تجربه خواهد کرد و اسراییل این غده سرطانی بداند شهادت سردار اسلام  زنگ نابودی اسراییل پلید را زودتر به صدا در خواهد آورد. و از این پس به بعد آمریکایی ها بدانند پایگاه های آنها در منطقه در تیررس جبهه مقاومت قرار دارند و هیچ امنیتی نخواهند داشت .

    نظرات بینندگان
    نظرات بینندگان
    نصراله رضایی
    Iran (Islamic Republic of)
    جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸
    0
    ضمن عرض تبریک وتسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که جامعه مسلمانان را متاثر نمود از استقبال گرم نمازگزاران وخطبه های جذاب امام جمعه محترم تشکر میماییم انشااله که مسببین حادثه سیلی محکمی خواهند خورد