کد خبر: ۱۳۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
وظیفه ما در مقابله با ویروس کرونا چیست؟

دکتر لنکرانی: 80 درصد مبتلایان کرونا با استراحت در منزل و رعایت اصول بهداشتی درمان می شوند

دکتر لنکرانی با بیان این که 80 درصد مبتلایان کرونا با استراحت در منزل و رعایت اصول بهداشتی درمان می شوند،گفت:فقط افرادی که دچار بیماری های زمینه ای هستند یا دچار نفس تنگی شدید می شوند،به نظارت پزشک و بستری شدن در بیمارستان نیاز دارند.
دکتر لنکرانی:80 درصد مبتلایان کرونا با استراحت در منزل و رعایت اصول بهداشتی درمان می شوند
به گزارش شیرازه، دکتر لنکرانی فوق تخصص بیماری های کبد و دستگاه گوارش در خصوص این که اگر علائمی از کرونا در برخی افراد مشاهده شود وظیفه چیست؟پاسخ داد:اگر علائمی از کرونا در فردی دیده شود،وظیفه این است که فرد مبتلا از حضور در اماکن عمومی خودداری کند و در خانه بماند.
وی با اشاره به خطر ویروس کوید- 19 گفت:همه ما به عنوان یک شهروند وظیفه داریم که هم برای حفاظت از خودمان و هم برای سلامت جان دیگر افراد در مقابله با این ویروس خطرناک، خود قرنطینگی کنیم.
دکتر لنکرانی با تاکید بر مصرف مایعات افزود: نوشیدن مایعات و  مصرف داروهایی مثل استامینوفن برای بیماران عادی کفایت می کند چرا که این افراد به مراقبت های طبی نیازی ندارند اما اگر فردی دچار نفس تنگی می شود یا دچار آسم است، در معرض خطر قرار جدی قرار دارد که بایدحتما در صورت مشاهده علائمی مانند گلو درد، سرفه، بدن درد و تب به مراکز بهداشت و درمان مراجعه کند.
خبرنگار بهاره یاری


برچسب ها: لنکرانی ، کرونا ، فارس
نظرات بینندگان