کد خبر: ۱۳۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

پاراتیراندازان فارس در اردوی تیم ملی

سمیرا ارم و ساره جوانمردی به هشتمین اردوی تیم ملی پاراتیراندازی دعوت شدند.
نورافشان رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان فارس گفت: مرحله جدید اردوی تیم ملی پاراتیراندازی ایران از روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه با حضور پنج ورزشکار به میزبانی تهران آغاز می‌شود که در این اردو سمیرا ارم و ساره جوانمردی از استان فارس برای حضور در مسابقات جام جهانی امارات آماده خواهند شد.

او افزود: هشتمین اردوی آماده سازی تیم ملی پاراتیراندازی کشورمان قرار بود از پنجم اسفندماه آغاز شود که بدلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامتی ملی پوشان، این اردو به تعویق افتاد.

رقیه شجاعی از زنجان، سید محمدرضا میرشفیعی و مهدی زمانی از تهران در کنار ساره جوانمردی و سمیرا ارم از فارس پنج ملی‌پوشی هستند که تا ۲۰ اسفندماه تمرینات خود را زیر نظر حسین امیری سرمربی تیم ملی ادامه می‌دهند.

ساره جوانمردی نخستین ملی پوشی بود که توانست در رقابت‌های جهانی کره جنوبی که اردیبهشت ماه امسال برگزار شد، به سهمیه تپانچه بادی ۱۰ متر (P ۱) پارالمپیک دست یافت و سمیرا ارم دومین سهمیه را در حالی بدست آورد که در ماده تپانچه خفیف ۵۰ متر (P ۴)، توانست در مرحله مقدماتی رکورد جهان را جابجا کند و اولین سهمیه P ۴ را به نام کشورمان کسب کند./ باشگاه خبرنگاران جوان  

انتهای پیام/

نظرات بینندگان