کد خبر: ۱۳۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
مدیر روابط عمومی علوم پزشکی جهرم خبر داد:

تولد نوزاد از مادر مبتلا به کرونا در جهرم

موحد با اشاره به اینکه مادری که در زمان حاملگی به کرونا مبتلا شده بود فرزندش را به دنیا آورد، گفت: جواب نمونه این نوزاد منفي اعلام شده است.

«محمدجواد موحد» گفت: چهارمین مورد مبتلا به کرونا ویروس در جهرم مربوط به خانم باردار ۳۴ ساله ای بود که سابقه مسافرت داشته است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: به خاطر شرایط خاص جسمانی این مادر باردار، کمیته پزشکی برای سلامت مادر و نوزاد تشکیل و با مشورت پزشکان متخصص عفونی، اطفال و زنان و زایمان این مادر باردار با حفظ نکات بهداشتی و مراقبت های ویژه در بیمارستان پیمانیه جهرم تحت عمل سزارین قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه با دعای خیری که بدرقه این مادر باردار بود نوزاد سالم به دنیا آمد، بیان کرد: بعد از عمل جراحی، مادر به بخش بیماران مبتلا به کرونا انتقال یافت و از نوزاد وی نمونه گرفته شد.

 

موحد با اشاره به اینکه خوشبختانه حال مادر رو به بهبودی و جواب نمونه این نوزاد پسر منفی اعلام شده است، خاطرنشان کرد: پدر این نوزاد نیز جزو مبتلایان به کرونا ویروس است که در چند روز گذشته جواب نمونه وی مثبت اعلام شده و اکنون حال این پدر خوب گزارش شده است. / شبستان 

نظرات بینندگان