کد خبر: ۱۴۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۲۱ تير ۱۳۹۹
امام جمعه سعادت شهر :

مدیریت شبکه بهداشت شهرستان پاسارگاد نسبت به برگزاری مراسمات جدیت بیشتری داشته باشد

حجت‌الاسلام عزیزی گفت: یکی از دلایل بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا ، برگزاری مجالس عروسی ، عقد ، مراسمات ختم ، تجمعات غیر ضرور و استفاده نکردن از ماسک توسط شهروندان می باشد .
به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد ، امام جمعه سعادت شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: یکی از دلایل بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا ، برگزاری مجالس عروسی ، عقد ،  مراسمات ختم ، تجمعات غیر ضرور و استفاده نکردن از ماسک توسط شهروندان می باشد .

حجت‌الاسلام عزیزی ادامه داد:  مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاسارگاد نسبت به برگزاری چنین مراسماتی برخورد جدی کند و اجازه برگزاری مراسمات را به هیچ عنوان ندهد .

وی افزود : خطبه های نماز جمعه باید نماد فرصت سازی و تهدید زدایی باشد . 
حجت‌الاسلام عزیزی در مورد کمبود آب گفت : به گفته فرماندار شهرستان پاسارگاد از امروز فاز اول آبرسانی به شهر سعادت شهر وارد مدار شد و مردم مرکز شهر سعادت شهر از این آب بهره مند می شوند و فاز دوم با قول فرماندار تا دو ماه آینده تکمیل می شود .
امام جمعه سعادت شهر ضمن تاکید به حفظ جایگاه دادستانی در شهرستان ادامه داد : وجود دادستان مایه قوت قلب هم برای مردم و هم برای مسئولین است .اگر شهرستان پاسارگاد یکی از کوچکترین شهرستان های استان است ولی سعادت شهر مرکز شهرستان نسبت بع  ۸ مرکز شهرستان استان فارس از جمعیت بیشتری برخوردار است و خیلی بیشتر از شهرهای دیگر مهاجر پذیر است و باید بخاطر موقعیت مهم شهرستان دادستانی در این شهر حفظ شود.

وی خطاب به مسئولین شهرستان گفت: با نشستن و تماشا کردن راه بجای نمی برید و مسئولین باید با حفظ وحدت و همدلی و بدور از جریانات سیاسی با استفاده از همه ظرفیت های شهرستان موضوعات را به نفع مردم پیگیری کنند.
نظرات بینندگان