کد خبر: ۱۴۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۹

فرصتی دوباره برای تولیدکنندگان محتوای دیجیتال/ مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها تمدید شد

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی عصر سلیمانی ها تا ۷ بهمن‌ماه به دلیل استقبال گسترده از این رویداد خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگ و رسانه شیرازه، محمد صحت رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در گفتگو با این رسانه اظهار داشت: به دلیل استقبال از جشنواره ملی تولید محتوا عصر سلیمانی‌ها، مهلت ثبت‌نام در این جشنواره تا ۷ بهمن‌ماه تمدید شد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش رویدادی و مسابقه‌ای برگزار می‌شود بیان کرد: بخش رویدادی جشنواره در سطح استان و توسط گردان‌های سایبری بسیج اجرا می‌شود و بخش مسابقه‌ای آن به‌صورت عمومی است و اقشار مختلف مردم می‌توانند در آن شرکت کنند.

به گفته صحت؛ این جشنواره در ۴ قالب فیلم کوتاه، پویانمایی، نرم‌افزار اندروید و پوستر و در دو بخش موضوعی و ویژه اجرا می‌شود.

 مکتب سلیمانی، ما ملت امام حسینیم و ما ملت شهادتیم موضوع ویژه و شهدای مقاومت، مذاکره، پیروزی انقلاب، نفوذ، ویروس کرونا، شهدای ترور و سواد رسانه‌ای موضوع‌های فرعی جشنواره عصر سلیمانی‌هاست که رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس دز این گفتگو به آن اشاره کرد.

وی با بیان این که زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره عصر سلیمانی‌ها دهه فجر است، افزود: به برگزیدگان در رشته‌های مختلف از یک تا ۷ میلیون تومان جوایزی اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس www.farsfestival.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/ ح/ م
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان