کد خبر: ۱۴۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۹

تاکید فرمانده سپاه فجر بر حضور خیرین در پویش کمک به دانش‌آموزان محروم

سردار بوعلی گفت: راه‌اندازی سامانه و پویش توکاد در فارس یک حرکت خیرخواهانه و هدفمند برای کمک به دانش‌آموزان محروم از تحصیل در سراسر استان است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، آیین رونمایی از سامانه تامین وسایل کمک آموزشی دانش‌آموزان " توکاد" با حضور سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر و  فرهاد اسماعیلی مدیرکل آموزش و پروش استان فارس برگزار شد.

سردار بوعلی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه راه اندازی سامانه و پویش توکاد در فارس یک حرکت خیرخواهانه و هدفمند برای کمک به دانش آموزان محروم از تحصیل در سراسر استان است، گفت: مردم و خیرین نیک اندیش فارس طی سال اخیر اقدامات درخشانی در نهضت کمک مومنانه داشته و پویش توکاد نیز برای کمک به دانش آموزان محروم از تحصیل بخصوص در ایام شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس طراحی و راه‌اندازی شده است.
تاکید فرمانده سپاه فجر بر حضور خیرین فارس در پویش کمک به دانش‌آموزان محروم

وی افزود: مشخصات دانش آموزان نیازمند و محروم از تحصیل استان فارس با هدف توزیع هدفمند کمک ها در سامانه توکاد ثبت شده است. 

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سامانه توکاد براساس مشخصات کد ملی دانش آموزان و شهرستان محل تحصیل طراحی شده، خاطرنشان کرد: از همه خیرین نیک اندیش، مردم و سازمان ها در استان فارس دعوت می کنیم با حضور در پویش توکاد به آدرس Tookad.ir در فرآیند تامین نیازهای دانش آموزان محروم از تحصیل بخصوص تبلت و گوشی هوشمند شرکت کنند.

وی با اشاره به مشارکت آموزش و پروش، بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان فارس در راه اندازی پویش توکاد، گفت: سپاه فجر برای کمک به دانش آموزان محروم تمام ظرفیت های خود را به کار خواهد گرفت و در سایر زمینه ها نیز آماده همکاری با آموزش و پروش فارس هستیم.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: امروز تامین تبلت و گوشی هوشمند نیاز اصلی دانش آموزان محروم برای حضور در کلاس های مجازی و تداوم امر مهم تحصیل است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به جنبه های فرهنگی و اجتماعی پویش توکاد نظیر ترویج فرهنگ کمک به محرومان، گفت: حضور چشمگیر مردم فارس در نهضت کمک مومنانه در کشور مطرح شده و امیدواریم پویش توکاد نیز بعنوان الگوی برتر در سطح کشور مطرح شود.

انتهای پیام/ م

نظرات بینندگان