کد خبر: ۱۴۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر:

برادران گرایی نمونه هایی از استعدادهای جوان استان فارس هستند

سردار بوعلی گفت: امروز در حوزه فوتبال و کشتی گام های بسیار خوب و درخشانی در سطح استان فارس برداشته شده و امیداوریم شاهد اینگونه افتخارآفرینی ها در سایر رشته های ورزشی هم باشیم.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، مراسم استقبال از محمد علی و محمدرضا گرایی قهرمان المپیک توکیو 2020 در رشته کشتی فرنگی با حضور فرمانده سپاه فجر و جمعی از مسئولان استان فارس در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

سردار بوعلی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه برادران گرایی نمونه هایی از استعدادهای جوان استان فارس هستند، گفت: کسب مدال طلای المپیک توسط این جوان شایسته نشان از ظرفیت بالای استان فارس و وجود استعدادهای فراوان در موضوع ورزش است. کسب مدال طلای المپیک توکیو 2020 در رشته کشتی فرنگی توسط جوان ورزشکار مجمدرضا گرایی یک افتخار بزرگ برای استان فارس و شیراز است.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت لزوم حمایت مسئولان استان از ورزشکاران جوان فارس، گفت: جوانان ورزشکار و با استعدادی در سراسر استان فارس وجود دارند که شایستگی حضور در مسابقات ملی و بین المللی را دارند. امروز در حوزه فوتبال و کشتی گام های بسیار خوب و درخشانی در سطح استان فارس برداشته شده و امیداوریم شاهد اینگونه افتخارآفرینی ها در سایر رشته های ورزشی هم باشیم.

سردار بوعلی با بیان اینکه از طرف سپاه فجر و باشگاه ورزشی فجر شهید سپاسی به برادران گرایی تبریک می گوییم، گفت: این جوانان شایسته بعنوان نماینده ایران اسلامی در المپیک افتخارآفرینی کرده و پرچم جهوری اسلامی ایران را برافراشتند، مردم را خوشحال کردند و برای ما قهرمان هستند.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان