کد خبر: ۱۴۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
در همایش استانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس مطرح شد؛

تاکید بر انسجام نیروهای انقلابی در انتخابات ۱۴۰۰/ هیچ انشقاقی در نیروهای انقلاب قابل قبول نیست

در همایش استانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس بر لزوم حضور منسجم نیروهای انقلابی استان فارس در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، نورالدین قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همایش شورای استانی و روسا و دبیران شهرستان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس با تاکید بر وحدت نیروهای انقلابی اظهار کرد: در همه حوزه‌ها باید با وحدت کامل وارد میدان انتخابات شویم و هیچ‌گونه انشقاقی درمیان نیروهای انقلاب قابل قبول نیست.

وی با اشاره به واگذاری تصمیم گیری برای انتخاب کاندیداها در انتخابات مجلس سال گذشته به واحدهای استانی شورای ائتلاف متذکر شد: این اتفاق برای اولین بار در سطح کشور رقم خورد که تصمیمی از بالا برای کل کشور گرفته نشد.

تاکید بر انسجام نیروهای انقلاب در انتخابات ۱۴۰۰/ هیچ انشقاقی در نیروهای انقلاب قابل قبول نیست

نقش‌آفرینی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف 

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همچنین متذکر شد: فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محدود به انتخابات نبوده و درحال ایجاد ساختاری منسجم است تا در برهه‌های مختلف به نقش‌آفرینی بپردازد.

لزوم تشکیل شوراهای شهر و روستا با حضور نیروهای انقلابی

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محی‌الدین طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز نیز در این همایش با تقدیر از فعالیت‌های ارزنده شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس اظهار داشت: اینجانب از ابتدای شکل‌گیری شورای ائتلاف در استان فارس در جریان تلاش‌های اعضای این شورا جهت وحدت نیروهای انقلاب بوده‌ام و با همفکری‌ و هماهنگی‌های صورت‌گرفته بین روحانیت استان و شورای ائتلاف، پیروزی قابل توجهی در انتخابات مجلس به دست آمد.

وی در ادامه گفت: می‌‌گویند مشارکت مردم در انتخابات گذشته پایین بوده اما نمی‌گویند چه کسانی با بی تدبیری و افزایش فشار اقتصادی باعث پایین آمدن میزان مشارکت مردم شده‌اند.


تاکید بر انسجام نیروهای انقلاب در انتخابات ۱۴۰۰/ هیچ انشقاقی در نیروهای انقلاب قابل قبول نیست

این فعال انقلابی با اشاره به اینکه برخی روحیه خودباختگی دارند، عنوان کرد: فکر می‌کنند دشمن می‌تواند مشکل ما را حل کند و در کمال وقاحت بعد از شهادت سردار سلیمانی، دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز ابراز امیدواری کرد که در انتخابات ۱۴۰۰ همه جریان‌های انقلابی اعم از افراد، گروه‌ها و احزاب باهم وحدت کنند و از یک فهرست واحد برای انتخابات شوراها و و یک نامزد واحد درانتخابات ریاست جمهوری حمایت کنند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین طاهری پیرامون انتخابات شوراها گفت: شوراها در شهرها بودجه کلانی را در اختیار دارند و لازم است افرادی متدین، متخصص، انقلابی  و در تراز انقلاب  اسلامی  با انتخاب مردم  وارد این نهاد شوند.

پیگیری توسعه استان فارس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با نظر نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس

محمدحسین روزی‌طلب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس نیز در این همایش استانی با تاکید بر حرکت جهادی نیروهای مومن انقلابی در شورای ائتلاف اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس از حدود یک و نیم سال پیش در استان فارس کار خود را شروع کرد و به ‌تدریج تشکیلات خود را در شهرستان‌های مختلف استان گسترش داد که فهرست پیشنهادی شورای ائتلاف در انتخابات مجلس شورای اسلامی با اقبال مردم روبرو شد و این حرکت مردمی با برکت تداوم پیدا کرده است.

تاکید بر انسجام نیروهای انقلاب در انتخابات ۱۴۰۰/ هیچ انشقاقی در نیروهای انقلاب قابل قبول نیست

وی با تصریح بر حرکت منسجم این شورا پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: با همت شورای ائتلاف و با هدایت آیت‌الله دژکام نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس، مجموعه‌ای از طرح‌های کوچک و بزرگ استان که تا کنون مورد غفلت و کم‌‌توجهی قرار گرفته‌ بودند تهیه و در اختیار نمایندگان محترم قرار داده‌ شده است تا ان‌شاالله برنامه‌ریزی‌های لازم برای تسریع و تسهیل اتمام این پروژه‌ها صورت پذیرد.

گام منسجم نیروهای انقلابی برای تشکیل دولت انقلابی
 
بنابه اظهار روزی‌طلب؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گام اول، مجلس انقلابی را رقم زد و امروز به حمد الهی دو قوه در اختیار نیروهای انقلاب است و باید با انسجام نیروهای انقلاب به سمت تشکیل دولت انقلابی گام برداشته شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام  این تشکیلات در گام دوم بیان داشت: این شورا در گام بعدی خود، به نوسازی تشکیلاتی با اتکا به توانایی جوانان‌، بانوان، روحانیت و تجربه پیشکسوتان مومن و انقلابی پرداخته و تشکیلات خود را در شیراز و همه شهرستان‌های فارس گسترش خواهد داد.
تاکید بر انسجام نیروهای انقلاب در انتخابات ۱۴۰۰/ هیچ انشقاقی در نیروهای انقلاب قابل قبول نیست

این پیشکسوت انقلابی استان فارس؛ نبود وحدت در سال‌های گذشته را یکی از علل عقب‌ماندگی استان در جنبه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: دوران سهم‌‌خواهی‌‌ها تمام شده و شورای ائتلاف پذیرای تمامی نیروهای انقلابی بوده و لازم است که در تمام استان وحدت و هماهنگی ایجاد شود.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان