کد خبر: ۱۴۴۴۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹

آقای شهردار، مرز تعریف عمق استراتژیک نظام اسلامی را جابجا نکنید

در پاسخ به شهردار شیراز مبنی بر تعریف جدید از عمق استراتژی جمهوری اسلامی باید گفت: شادی مردم در عدالت اجتماعی محقق می‌شود، آقای شهردار مرز عمق استراتژیک نظام اسلامی را جابجا نکنید.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در جلسه‌ای بیان کرد: امروز عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران شادی مردم است. 

متاسفانه اولین نکته‌ای که به ذهن متبادر می‌شود این است که آقای شهردار ظاهرا یا مسائل استراتژیک جمهوری اسلامی را آشنایی ندارند یا برداشت غلطی از آن دارند.

آقای شهردار باید گفت؛ مسائل استراتژیک جمهوری اسلامی ایران بر پایه مولفه‌های قدرتی بنا شده است که در این زمان مجال پرداختن به همه آن‌ها نیست؛ اما چون شما نام مردم را آوردید بله بیان شود یکی از مولفه‌های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مولفه مردم است همان مردمی که در جای جای این سال‌ها هر کجا نیاز بود در صحنه حضور داشتند و با قدرت،  بودنشان را اثبات کردند، جان دادند، آبرو هزینه کردند، صبر و تحمل کردند؛ اما همچنان با قدرت پشت سر نظام ایستاده‌اند و ذره‌ای کوتاه نمی‌آیند.

 اما این مولفه قدرت یعنی مردم که عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران هستند امروز نیازهایی دارند از جمله شادی که شما مطرح کردبد اما نکته اینجا شما چگونه می خواهید این شادی را به مردم هدیه بدهید.

باید تصریح کرد؛ مردم زمانی شاد می‌شوند که عدالت توسط مسوولان برای آحاد مردم به وجود آید.

عدالت اجتماعی امروز یکی از مولفه‌های مهم برای مردم است شما زمانی می‌توانید شادی را به مردم هدیه دهید که اگر قرار است شغلی در شهرداری به وجود آید و فردی با بودجه دریافتی از مردم سر کار آید و  حقوق بگیرد طبق قانون صورت پذیرد نه اینکه افرادی حتی بدون وجود تاییدیه‌های قانونی در شهرداری شیراز به کار گیری شوند و مجدد با بی‌قانونی دیگر در مسند مسوولیتی قرار گیرند، این یعنی بی‌قانونی در بی‌قانونی و مردم با این بی‌قانونی‌ها شاد نمی‌شوند.

آقای شهردار مرز تعریف عمق استراتژیک نظام اسلامی را جابجا نکنید

 این مردم که عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران هستند زمانی شاد می‌شوند که تمام قراردادهای شهرداری شفاف اعلام شود و اینکه شهردار نتواند به راحتی با یک قرارداد رانتی مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان بدون تشریفات اداری موافقت کند.

شادی این مردم زمانی است که مسوولینی که در شهرداری به کارگیری شوند که با ایجاد مشکلات متفاوت برای شهر و شهرداری نهایتا از کشور فرار نکند.

آقای شهردار به شما توصیه می‌کنیم در مدت باقی ماندن از مسوولیت خود حریت داشته و با بی‌قانونی‌های چند ساله اخیر در شهرداری به جد مبارزه کنید و نام نیک از اجرای عدالت بر خود به جا بگذارید.

انتهای پیام/م
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
همشهری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
0
نگفت شادی. گفت امید. حالا فکر می کنید اگه شادی یا امید رو از مردم بگیرید قدرتمند هستین؟؟!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
0
ایشان بسیار مغرور و از خود راضیند.تکیه کلامشان فقط رتبه کنکورشان است که البته من نمیدانم درست میگویند یا غلط.