کد خبر: ۱۴۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن مطرح شد؛

تاکید فرمانده انتظامی فارس بر قدرتمندی جمهوری اسلامی/ در زمینه‌های نظامی در جهان حرف برای گفتن داریم

سردار حبیبی در گفتگو با «شیرازه» گفت: اکنون در زمینه‌های نظامی نه تنها در خاورمیانه بلکه در جهان حرف برای گفتن داریم و این نکته را دشمنان نیز پذیرفته‌اند، همچنین در زمینه سیاسی و اثر گذاری در منطقه ایران بسیار قدرتمند است و کل دنیا بر روی ما حساب می‌کنند و این امر جز با توکل بر خدا و حمایت و ایستادگی مردم در برابر ناملایمات امکان‌پذیر نبود.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سردار رهام بخش حبیبی در حاشیه مراسم یوم الله 22 بهمن در شیراز در گفتگو با این رسانه اظهار کرد: مردم استان فارس نشان دادند در هر برهه ای، خودشان، انقلاب شان وآبرویشان را حفظ می کنند و امروز هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور زیبای خود در نقطه نقطه استان این انسجام دیده می شود.

وی با بیان اینکه مردم چه زیبا و با افتخار در صحنه حضور پیدا کردند، گفت: این پیامی است برای کسانی که گر چه در داخل کشورهستند اما دل در گرو بیرون از این مرزها دارند.

سردار حبیبی افزود: اما درس اصلی به دشمنان این سرزمین است که باید بدانند با تمام تبلیغاتی که کردند مردم ما با حضورخود مشت محکمی بر یاوه گویی های آنان زددند و نشان دادند که همواره و در هر شرایطی پای انقلاب خود ایستاده اند.

فرمانده ارشد انتظامی فارس در ادامه در خصوص دستاوردهای نظامی که در این چند ساله داشته ایم، اظهار کرد: ما روزی که انقلاب کردیم دشمنان داخلی و خارجی، هر آنچه تجهیزات و تکنسین نظامی وهر چه علم بود را از ما گرفتند و فکر می کردند با این کار ما زمین می خوریم، اما دیدند که به رهبری هوشمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب، توانستیم همه راه های سخت را طی کنیم.

سردار حبیبی تصریح کرد: اکنون در بحث نظامی نه تنها در خاورمیانه بلکه در جهان  حرف برای گفتن داریم و این نکته را دشمنان نیز پذیرفته اند همچنین در زمینه سیاسی و اثر گذاری در منطقه، ایران بسیار قدرتمند است و کل دنیا بر روی ما حساب می کنند و این امر جز با توکل بر خدا و حمایت و ایستادگی  مردم در برابر ناملایمات امکان پذیر نبود.

 انتهای پیام/س / م
نظرات بینندگان